مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از ارائه بسته های حمایتی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، وحید میرزایی بافتی پیش از ظهر امروز (7 دی) در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین بیان کرد: یکی از رویکردهای کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان است و با توجه به همین رویکرد هم اقداماتی در این مجموعه در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: یکی از برنامه های کمیته امداد اختصاص بسته های مختلف حمایتی برای اشتغال افراد زیرپوشش کمیته امداد است که این بسته های حمایتی در زمینه های آموزشی، فرهنگی، مسکن و غیره است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین اضافه کرد: ایجاد اشتغال و در واقع توانمند شدن مددجویان موجب می شود تا این افراد از چرخه حمایتی امد اد خارج شوند و باید توجه داشت که حمایت های کمیته امداد باید زمان دار باشد و برای گروه های مختلف ارائه شود به طوری که ما برای سالمندان هم می توانیم اشتغال زایی را داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد راه اندازی دفاتر کاریابی کمیته امداد است که تاکنون 2 دفتر کاریابی راه اندازی شده و بازهم ظرفیت برای این کار وجود دارد و می توانیم با توجه به این ظرفیت ها بخش عمده ای از مددجویان در استان را جذب بازار کار کنیم.

 

میرزایی بافتی تأکید کرد: برای ایجاد نیروگاه خورشیدی خانگی و ایجاد گلخانه حاضر به مشارکت هستیم و معتقد هستیم کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشور اشتغال است و اگر صنعت و تولید رونق داشته باشد بسیاری از مشکلات هم حل می شود.

 

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: فرهنگ کار موضوع مهم و اساسی برای یک جامعه است و باید این فرهنگ در جامعه ما شکل خود را تغییر دهد به طوری که باید مدرک گرایی را کنار گذاشته و زمینه لازم را برای جذب نیروهای متخصص ایجاد کنیم.

 

حمیدرضا خانپور تأکید کرد: کمیته امداد الگویی خوبی در بحث اشتغال برای سایر دستگاه ها است و با توجه به راه اندازی دفاتر کاریابی می توان مراجعه کنندگان را بر اساس مهارت هایشان تفکیک کرد تا جذب افراد بر اساس تخصص و مهارت در  واحدهای شهرک های صنعتی صورت گیرد.

 

وی یادآور شد: راه اندازی دفاتر کاریابی اقدام خوبی است که توسط کمیته امداد صورت گرفته و تاکنون دو مرکز کاریابی کمیته امداد راه اندازی و سومین دفتر کاریابی امداد در شهر آبیک هم با توجه به شرایط موجود می تواند راه اندازی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین خاطر نشان کرد: مراکز کاریابی کمیته امداد فضای خوبی است تا بسته های تشویقی و حمایتی کمیته امداد در آن به کارفرمایان معرفی شود و امیدواریم با اقدامات در حال انجام شاهد اشتغال مددجویان کمیته امداد باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار