استاندار ایلام ازبرخورداری روستاهای استان ازنعمت گازتاپایان سال آینده خبرداد.
کد خبر: ۳۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 31 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید روز شنبه در دیدار مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: با اضافه شدن 13 روستای دیگر به شبکه سراسری گاز در این استان، تا پایان سال جاری میزان برخورداری روستاها از نعمت گاز به 75 درصد می رسد.
 
وی افزود: استان ایلام به توجه به اینکه دارای پالایشگاه گاز است و از سه طرف نیز به شبکه گاز سراسری متصل شده است در سال های اخیر رشد شتابانی را در توسعه شبکه گاز رسانی داشته و پیش بینی می شود تا پایان سال آینده میزان برخورداری نقاط روستایی این استان از نعمت گاز به 85 درصد برسد.
 
استاندار ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون 98 درصد نقاط شهری استان ایلام نیز از نعمت گاز برخوردار هستند، تاکید کرد: جشن پایان گازرسانی بزودی در برخی شهرستان های استان همچون ایوان گرفته می شود.
 
مروارید یادآور شد: توسعه گازرسانی از اولویت های دولت یازدهم است و امیدواریم در سایه رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکان بویژه در فصل سرما شاهد افت فشار گاز در استان ایلام نباشیم.
 
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز در این دیدار گفت: قیمت گاز خانگی در سایر کشورها به نسبت بخش صنعت بالاتر است ولی در ایران این وضعیت برعکس است.
 
سعید مومنی ادامه داد: مردم ایران در زمان بحران میزان مصرف خود را کنترل می کنند ولی در روزهای عادی این مساله رعایت نمی شود که باید بتوانیم این فرهنگ را در تمامی ایام سال تعمیم بدهیم.
 
وی تاکید کرد: در روزهای اخیر شاهد مصرف بی رویه گاز در کشور هستیم که اگر ادامه پیدا کند مجبور به قطع گاز مشترکان بخش صنعت خواهیم بود که در این صورت مشکلاتی برای واحدهای تولیدی ایجاد می شود./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار