مدیر ورزش و جوانان دالاهو گفت: تنها استخر سرپوشیده ورزشی این شهرستان که متعلق به شهرداری است به دلیل بدهی تعطیل است.
کد خبر: ۳۵۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 05 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،ایوب غلامی روز پنجشنبه افزود: در پی اجباری شدن رشته شنا برای دانش آموزان پایه سوم، آنها برای آموزش شنا و گذراندن این درس به شهرستان های مجاور می روند و این امر باعث اتلاف وقت و نگرانی خانواده ها شده است.
وی به استخر در حال ساخت آموزش و پرورش در کرندغرب اشاره کرد و گفت: این استخر با اعتباری بالغ بر11 میلیارد ریال از محل سفر مقام معظم رهبری به استان و اعتبارات استانی با 700 متر زیربنا در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 600 در سال 91 کنگ زنی شد و با 60 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان دالاهو گفت: این شهرستان هم اکنون سه هزار نفر ورزشکار دارد که هزار و 500 نفر از آنان سازمان یافته و بیمه شده هستند و از این تعداد حدود یک سوم ورزشکاران را بانوان تشکیل می دهند.
غلامی، عمده مشکلات ورزشی دالاهو را کمبود تجهیزات و یا فرسوده بودن تجهیزات و ساختمان های ورزشی عنوان کرد افزود: از 20 هیات ورزشی که در شهرستان 17 هیات فعال است.
او سرانه فضای ورزشی دالاهو را در سطح استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این شهرستان با هفت سالن ورزشی، سه باشگاه خصوصی، زمین چمن و زمین خالی روستایی 110 سانتی متر سرانه ورزشی دارد که از متوسط سرانه ورزشی استان بالاتر است.
غلامی، به پتانسیل ورزشی توریسم بودن دالاهو اشاره کرد و گفت: این شهرستان در گذشته میزبان مسابقات پراگلایدر کشوری بوده و با توجه به آب و هوای مطلوب در فصل تابستان اگر مکان های استراحتگاه مثل هتل داشته باشد می توانند میزبان خوبی برای مسابقات کشوری در رشته های وزن برداری، کوهنوردی، تیراندازی والیبال باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار