رییس مرکز مدیریت‌ حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از تحویل 30 دستگاه آمبولانس به استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛صائب مدرسی گفت: از این تعداد 48 دستگاه طی سال گذشته و امسال تحویل استان شده است که از تحویل 30 دستگاه آن رونمایی شده است.طی دو سال گذشته توانستیم با گرفتن 48 دستگاه آمبولانس، تعداد آمبولانس‌های استان را تا 40 درصد افزایش دهیم.


وی با بیان اینکه آمبولانس های جدید از به روزترین آمبولانس‌های ساخت کارخانه بنز است، گفت: این آمبولانس‌ها مونتاژ داخل نبوده و مستقیما در کارخانه بنز تولید شده است.

مدرسی قیمت هر یک از آمبولانس‌های جدید را 500 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: قیمت خودروی آمبولانس 400 میلیون تومان و تجهیزات بکارر فته در آن 100 میلیون تومان است.

مدرسی در ادامه با اشاره به وجود 55 پایگاه اورژانس در سطح استان، گفت: از این تعداد 26 پایگاه شهری، 28 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است.    
      
وی با اشاره به نقش موثر اورژانس هوایی در امدادرسانی، گفت: از زمان راه‌اندازی اورژانس هوایی استان طی دو، سه سال گذشته، حدود 302 مورد ماموریت انجام شده و 402 بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدرسی با بیان اینکه اورژانس هوایی کرمانشاه رتبه پنجم را در میان اورژانس‌های کشور داراست، گفت: این امر موجب شده تا از مسئولین اورژانس کشور قول بگیریم که  یک بالگرد به اورژانس کرمانشاه اختصاص یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار