سرمربيان تيم‌هاي فوتبال صباي قم و پيكان تهران امروز در نشست خبري پيش از مصاف دو تيم در هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور آخرين وضعيت تيم‌هاي خود را تشريح مي‌كنند.
کد خبر: ۳۶۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران عصر بیست و هشتمین روز دی‌‌ماه در دیداری حساس از هفته هفدهم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در آستانه هفته دوم از دور برگشت بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور بعد از ناتوانی در کسب پیروزی در هفته شانزدهم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند، دیداری که بین تیم‌های 26 امتیازی پیکان تهران و 9 امتیازی صبای قم برگزار می‌شود.

شکست ناباورانه صبا مقابل نفت در هفته شانزدهم

صبای قم برای کسب بهترین شرایط آمادگی پیش از دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از شکست ناباورانه هفته شانزدهم برابر صنعت‌نفت‌ آبادان، بلافاصله تمریناتش را در مجموعه ورزشی همای قم بر پا کرد تا از این فرصت برای آمادگی مصاف با پیکان بهره‌برداری کند.

مرفاوی از هفته هفتم به بعد بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 9 هفته متوالی است که با تیمش برد کسب نکرده و اکنون در شرایطی که از دیدار با پیکان به عنوان آخرین فرصت همکاری وی با صبا یاد می‌شود، باید تیمش را برای پایان دادن به این ناکامی‌ها به میدان بفرستد.

پیکان به دنبال سهمیه آسیا / صبا در فکر فرار از سقوط

مجید جلالی و عبدالصمد مرفاوی سرمربیان پیکان تهران و صبای قم در حالی این هفته با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که رویارویی آنها با تفکرات جدید و نفرات جدیدی که به هر دو تیم پیوسته‌اند، یک مصاف حساس و سرنوشت‌ساز است، چرا که این دو تیم هر یک با هدفی متفاوت در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

پیکان تهران در بالای جدول رده‌بندی موقعیت بسیار خوبی برای رسیدن به مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا دارد اما صبای قم در پائین جدول لیگ شانزدهم در تلاش برای فرار از خطر سقوط و فاصله گرفته از جمع تیم‌های قعرنشین این فصل است.

فاصله 17 امتیازی بین صبا و پیکان در جدول لیگ برتر

از سوی دیگر در نیم‌فصل نخست لیگ برتر و در مصاف صبای قم با پیکان تهران که در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید، فاصله چندان زیادی بین دو تیم از نظر کسب نتیجه و عملکرد در این فصل احساس نمی‌شد اما اکنون صبا و پیکان 17 امتیاز با یکدیگر فاصله دارند و پیکان بالای جدول است.

جدال صبا با پیکان در اندیشه کسب دومین پیروزی این فصل

در حالی که صبا تنها یک بار در بازی‌های این فصل پیروز شده، پیش از مصافی که قرار است تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در دومین هفته از دیدارهای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز سه‌شنبه بیست و هشتم دی ماه با یکدیگر داشته باشند، عبدالصمد مرفاوی و مجید جلالی سرمربیان دو تیم باید در نشست خبری پیش از بازی حاضر شوند.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده قرار است از ساعت 17:30 دقیقه عصر امروز دوشنبه بیست و هفتم دی ماه ابتدا سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در خصوص این دیدار باشد و در ادامه سرمربی تیم فوتبال صبای قم در جمع اصحاب رسانه حضور می‌یابد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در چارچوب دیداری از هفته هفدهم بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 15:30 دقیقه عصر روز سه‌شنبه بیست و هشتم دی ماه به میزبانی شاگردان عبدالصمد مرفاوی در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار