رییس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری خلق چین(بخش خصوصی)، گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان می تواند میزبان مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از کشور چین باشد.
کد خبر: ۳۶۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، وانگ ین گو در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی نشستی با سرمایه گذاران بخش خصوصی استان قم، افزود: بر اساس ارتباط چند هزارساله ایران و چین و بحث تاریخی جاده ابریشم و قرار داشتن این منطقه و استان در مسیر این جاده تاریخی، علاقمند به حضور در بازار سرمایه کشور ایران بخصوص استان قم و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان هستیم.

وی با اشاره به مزیت های موجود منطقه از جمله حمل و نقل و ترانزیت کالا، صدور تولیدات به اکثر نقاط ایران و کشورهای منطقه و همچنین حضور سرمایه گذاران خارجی گفت: مزیت های بسیاری برای سرمایه گذاران خارجی وجود دارد که در نهایت می توان صنایع کشور چین را در قالب بخش خصوصی به این نقطه هدایت  کرد.

رییس اتاق بازرگانی و صنایع چین اضافه کرد: با ارائه اطلاعات کامل تر از سوی مسئولان این منطقه در مورد، چگونگی ساخت و ساز در منطقه ویژه،  بازارهای موجود در اطراف این استان و کشور،تهیه مواد اولیه صنایع و هزینه های تولید می توان سهمی شایسته در پیشرفت این منطقه ویژه با همکاری دوستان ایرانی داشت.

وانگ ین گو گفت: منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس مطالعات قبلی ما یکی از بهترین انتخابها برای میزبانی سرمایه گذاران بخش خصوصی کشور چین به شمار می رود.

گفتنی است؛ در این نشست نیز مدیر عامل منطقه ویژه ضمن خیر مقدم به میهمانان وابراز خشنودی از این دیدار مزیت های منطقه ویژه و گزارشی از چگونگی پیشرفت کارها در این منطقه را  برای حاظران بیان نمود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار