بلیط فروشي ديدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در مصاف هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز برگزاری این بازی صورت مي‌گيرد.
کد خبر: ۳۶۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 26 January 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که استارت دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز جمعه هشتم بهمن ماه با برگزاری دو مسابقه زده می‌شود اما بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران روز شنبه نهم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد.

بلیط فروشی از مقابل مجموعه ورزشی یادگار امام قم

بلیط مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و صبای قم در حساس‌ترین دیدار روز دوم هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 13 روز شنبه نهم بهمن در مقابل مجموعه ورزشی یادگار امام قم بین علاقمندان به تماشای این بازی توزیع می‌شود.

البته از همان زمان درب‌های ورزشگاه یادگار امام قم به روی تماشاگران علاقمند به فوتبال باز خواهد شد اما سوت آغاز دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 16:50 دقیقه روز شنبه نهم بهمن ماه به صدا درخواهد آمد تا دو تیم از هفته نوزدهم لیگ برتر در قم به مصاف یکدیگر بروند.

صبا به دنبال خروج از بحران

اگر چه این هفته دیدارهای مهمی برگزار می‌شوند اما بازی حساس هفته برای فوتبال‌دوستان در نقاط مختلف کشورمان، مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران است که به میزبانی تیم صبای قم در ورزشگاه 10 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌‌‌شود.

از یک سو پرسپولیسی‌ها برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول رده‌بندی تلاش می‌کنند و از سوی دیگر قطعا صبایی‌ها در این بازی به دنبال جبران مافات هستند و یقینا فوتبال‌دوستان قمی از این بازی استقبال ویژه‌ای خواهند داشت تا شاهد جدال تیم‌های اول و پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشند.

صبای قم در دهمین مسابقه خانگی خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی با پرسپولیس تهران دیدار می‌کند که آخرین بازی خانگی خود را در هفته هفدهم با برتری یک بر صفر برابر تیم فوتبال پیکان تهران پشت سر گذاشته ولی در مجموع از بازی‌های خانگی این فصل نتایج خوبی نگرفته است.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی پیش از این در خانه از سد تیم‌های سایپا تهران و پیکان تهران گذشته‌اند، با تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و گسترش‌فولاد تبریز به تساوی رسیده و به تیم‌های پدیده خراسان، استقلال‌ تهران و نفت تهران نیز در قم باخته‌اند.

مشکل گلزنی صبا در فصل جاری لیگ برتر

عملکرد تیم فوتبال صبای قم در بازی‌‌های قبل به شکلی بوده است که آنها اکثرا خوب بازی می‌کنند و بارها نیز موقعیت گل خلق می‌کنند اما از فرصت‌ها به خوبی بهره نمی‌برند، با این حال صبایی‌ها در این دیدار خانگی به دنبال برتری در مقابل تیم صدرنشین پرسپولیس تهران و شاگردان برانکو ایوانکوویچ هستند.

صبای قم در شرایطی در دهمین مسابقه خانگی خود در لیگ شانزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران قرار می‌گیرد که در مجموع عملکرد دور از انتظاری داشته است که در این بین عدم گل‌زنی مهاجمان مهم‌ترین مشکلی است که مرفاوی باید برای آن چاره‌ای بیندیشد.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال، از نوزدهمین هفته رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دیدار تیم‌های صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 16:50 دقیقه عصر شنبه نهم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار