کد خبر: ۳۷۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 04 February 2017
به گزارش تابناک یزد،فیلم «مادری» ساخته رقیه توکلی، فیلمسازی جوان یزدی  در دو سانس در یزد اکران شد و یزدی‌ها به رغم سرمای هوا و وزش شدید باد برای تماشای این فیلم به سینما آمدند.

 در ادامه اکران ۱۶ فیلم از فیلم‌های راه یافته به جشنواره فیلم فجر در یزد، فیلم های مادری و یادم تو را فراموش در یزد اکران شد.

گرچه پیش‌فروش بلیت فیلم های این جشنواره در یزد نتوانست نظر دست اندرکاران امر را جلب کند و بخشی از فروش بلیت به گیشه سینما سپرده شد، اما فیلم مادری توانست به رغم سرمای هوا و وزش باد شدید، مردم را به سینما بکشاند.

فیلم مادری ساخته رقیه توکلی، فیلمساز جوان یزدی است و علاقه هنردوستان یزدی به تماشای ساخته همشهری خود آنها را به سینما کشاند و وضعیت بهتری از فروش بلیت برای این فیلم رقم زد.

فیلم رقیه توکلی در سانس‌های ۱۵ و ۱۹ در سینما تک اکران شد و در سانس های ۱۷ و ۲۱ نیز فیلم علی عطشانی با عنوان «یادم تو را فراموش» نمایش داده خواهد شد.

اکران فیلم‌های جشنواره تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد و هر روز دو فیلم در سینما تک یزد در دو سانس نمایش داده خواهد شد و در واقع سانس‌های ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ یکی از سالن‌های سینما تک به اکران فیلم های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اختصاص یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار