با درخشش در هفته بیستم برابر ذوب‌آهن اصفهان
سنگربان تیم فوتبال صبای قم به دلیل درخشش در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع چهره‌های شاخص لیگ برتر عنوان برترین دروازه‌بان را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۳۷۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳ 07 February 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از پایان دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس تیم منتخب این هفته از سوی کارشناسان فوتبال معرفی شد و در بین 11 بازیکن شاخص نام سنگربان تیم فوتبال صبای قم نیز قرار دارد.

این بازیکن محسن فروزان است که در ترکیب تیم فوتبال صبای قم از هفته دوم دور برگشت جام خلیج‌فارس برابر تیم فوتبال پیکان تهران از ابتدا به میدان رفت و تا کنون چهار بازی متوالی برای صبا انجام داده و در سه مسابقه توانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

محسن فروزان که سابقه بازی در تیم‌های پگاه گیلان، ملوان بندرانزلی، داماش گیلان، گسترش‌فولاد تبریز، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، سیاه‌جامگان خراسان، راه‌آهن تهران و خونه به خونه بابل را دارد و متولد چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1368 است، در نقل و انتقالات نیم‌فصل شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مورد توجه کادر فنی صبای قم قرار گرفت و رسما به این تیم ملحق شد.

این درواز‌ه‌بان با تجربه از هفته هفدهم لیگ برتر و جدال خانگی صبای قم با پیکان تهران در نهمین بازی خانگی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به طور ثابت در ترکیب اصلی صبای قم قرار گرفت و در پیروزی صبای قم یکی از بهترین‌های صبا در این دیدار بود.

محسن فروزان که پیراهن شماره 68 صبای قم را بر تن می‌کند در مصاف با پیکان نمایش قابل قبولی داشت، سپس برابر ماشین‌سازی تبریز خوش درخشید و دروازه صبا را حفظ کرد اما در بازی با پرسپولیس طلسم گل نخوردن وی شکست و مجددا در بازی با ذوب‌آهن اصفهان درخشید.

در حالی که بعد از باخت به پرسپولیس، امید تمام صبایی‌ها و طرفداران این تیم و حتی کادر فنی صبا به بازی با ذوب‌آهن و کسب سه امتیاز این دیدار بود، درخشش تک تک بازیکنان این تیم از جمله محسن فروزان سبب شد تا صبای قم با گل سیدمهدی حسینی بازیکن قمی خود در دقیقه 84 ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهد.

درخشش محسن فروزان در بازی هفته بیستم لیگ برتر برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان ارزش‌های بسیار زیادی داشت، زیرا بسته نگه داشتن دروازه صبا منجر به رقم خوردن چهارمین پیروزی نماینده قم در این فصل شد و حالا صبا امید بسیار زیادی به شکست دادن سیاه‌جامگان خراسان در هفته بعد و جدا شدن از انتهای جدول دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار