همایش سراسری نواب رئیس بانوان هیات های تنیس روی میز استان ها روز پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون در یزد آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 18 February 2017
 به گزارش تابناک یزد،در این همایش یکروزه که در سالن ویژه ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شده مهرداد علی قارداشی رئیس و فاطمه کیوانی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون تنیس روی میز حضور دارند.
در این نشست عملکرد هیات های تنیس روی میز استان های مختلف کشور در بخش بانوان مورد بررسی قرار می گیرد و در خصوص برنامه های سال آینده بحث و تبادل نظر می شود.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گزارشی به آخرین برنامه ها و فعالیت های این رشته در سطح استان های مختلف و لزوم توجه به گسترش این رشته با همکاری سایر بخش ها اشاره کرد.
مهرداد علی قارداشی افزود: در سال های خیر با همت هیات های استانی در بخش بانوان کارهای خوبی هم در جذب و آموزش انجام گرفته و قطعا باید در سال آینده با تلاش مضاعف بیشتر اقدام شود.
وی از فعالیت نواب رئیس هیات های تنیس روی میز کشور که با برنامه ریزی برای گسترش این رشته در بین بانوان علاقمند اقدام های موثری را انجام داده اند قدردانی و بر تداوم کارها تاکید کرد.
در ادامه این همایش فاطمه کیوانی نایب رئیس امور بانوان فدراسیون تنیس روی میز با قدردانی از بانوان فعال در این رشته به نقش برنامه ریزی ، هماهنگی و آموزش برای سال آینده اشاره کرد.
همچنین تعدادی از نواب رئیس هیات های تنیس روی میز در کشور به ارائه گزارش در خصوص عملکرد خود و مسائل و نیازهای موجود اشاره و خواستار همکاری فدراسیون شدند.
**آغاز عملیات اجرایی سالن تنیس روی میز یزد با حضور رئیس فدراسیون
براساس این گزارش همچنین عملیات اجرایی نخستین سالن اختصاصی تنیس روی میز استان یزد روز پنجشنبه با حضور رئیس فدراسیون آغاز شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 200 مترمربع در کنار پایگاه قهرمانی ورزش یزد در ورزشگاه شهید نصیری ساخته می شود.
مجموع اعتبار ساخت این سالن به مبلغ 6 میلیارد ریال توسط یکی از خیران ورزش دوست استان یزد تامین شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار