مسؤول واحد شهرسازی شهرداری اقبالیه خبر داد
مسؤول واحد شهرسازی شهرداری شهر اقبالیه گفت: از تعداد 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهر جلوگیری شده است.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن نانکلی در جلسه کمیسیون عمرانی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه از 25 مورد ساخت و ساز غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهر جلوگیری شده است، اظهار داشت: با تلاش حوزه خدمات شهری و همکاری نیروهای انتظامی از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شد و با متخلفان هم برخوردی قاطعانه و قانونی صورت گرفت.

وی افزود: همچنین در طول این مدت جمع‌آوری مصالح ساختمانی 52 مورد، تخریب املاک دارای تخلف 1مورد، ارجاع پرونده به کمیسیون ماده صد 270 مورد  انجام شده است.

مسؤول واحد شهرسازی شهرداری شهر اقبالیه از نظارت جدی بر ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: این مورد با جدیت از سوی مسؤولان ذیربط پیگیری شده و به محض مشاهده تخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

نانکلی از شهروندان خواست تا به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر و خسارات احتمالی، اصول شهرسازی، ایمنی و حقوق شهری و شهروندی را قبل از هرگونه ساخت و ساز در سطح شهر اقبالیه رعایت کرده و پس از آن نسبت به أخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری این شهر اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار