مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر يزد از آمادگي دانشجويان اين دانشگاه براي حضور در اردوهاي جهادي همانند سال‎‎هاي گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 24 May 2015
به گزارش تابناک یزد،"عبادالله نصری"در اين رابطه از انجام ثبت‏‏نام اردوهای جهادی تابستانه اين دانشگاه براي اعزام به دانشجويان به مناطق محروم خبر داد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی، سلامت و بهداشت از جمله فعالیت‌های دانشجویان بسیجی دانشگاه در قالب اين اردوهاست.

 وی انجام طرح‎‎‌های عمرانی مانند ساخت مسجد، خانه مسکونی، آب‌رسانی و غیره را از جمله تلاش‌های دانشجویان پرتلاش و جهادگر اين دانشگاه در طول دوره‏‏هاي گذشته اعلام كرد.

نصري همچنين خاطرنشان کرد: اعزام دانشجویان علاقمند به اردوهای جهادی همه ساله با همکاری و پشتوانه حوزه امور دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار می‌شود.

"سيد اصغر مصطفوي پور" كارشناس دانشجويي فرهنگي دانشگاه نيز با اشاره به اعزام چهار گروه جهادي از اين دانشگاه در تابستان گذشته، به خبرنگار ايسنا – منطقه يزد، گفت: اين گروه‎‎ها در قالب کانون‏‏های مختلفي از جمله بسیج خواهران، بسیج برادران، کانون هلال احمر و هیات امام حسن مجتبی(ع) و در گروه‎‎هايی مجزا به مناطق محروم از جمله "رحمت آباد" و "باغ معدن" از توابع هرات و مروست و "بداف" از توابع اردکان اعزام شدند.  

وي از جمله فعالیت‏‏های صورت گرفته در سال گذشته را ساخت مسجد و برگزاري کلاس‎‎های آموزشی، احکام، مجسمه‎‎سازی، خیاطی، مشاوره خانواده و مراسم‎‎هایی از جمله شبی با شهدا، ذكر كرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
بداف از توابع ابرکوه هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار