کد خبر: ۳۸۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 03 March 2017
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از رسیدن خط لوله گاز از ایرانشهر به زاهدان و روشن شدن مشعل گاز در مرکز استان با حضور رئیس جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: این اقدام در واقع تحقق خط میانی انتقال گاز در سیستان و بلوچستان است به گونه ای که مرحله نخست آن از عسلویه تا ایرانشهر با ظرفیت 56 اینچ انجام شده بود و مرحله دوم نیز با روشن شدن مشعل در زاهدان به اتمام رسید.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: انتقال گاز به سیستان و بلوچستان در این حد تمام شده قلمداد نمی شود به گونه ای که خط پایانی گاز در استان شامل انشعاب گاز در داخل شهر زاهدان و دیگر شهرستان ها نیز یک کار گسترده است که عمر دولت آینده را به خود تعلق می دهد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به گذشت 43 ماه از برجام گفت: با توجه به فرصت های پایانی دولت و رقابت برای شکستن رکود اقتصادی، رفع بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی باید دید که دولت در این زمینه ها چقدر موفق عمل کرده است.
عضو خبرگان رهبری افزود: در دولت قبل در سال 85 خانواده هایی که یک نان آور در خانه نداشتند 16.7 درصد جامعه بودند که این آمار از سال 85 تا 94 از 16 درصد به 26 درصد رسیده است که خیلی نگران کننده است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه این مهم هم در دولت قبل و هم دولت فعلی رخ داده است تاکید کرد: ما دولت های مختلف را از آن خود می دانیم و باید از آنها حمایت کنیم نه تخریب اما واقعیت ها رو نباید انکار کنیم.
امام جمعه زاهدان همچنین تعقیب جدی سیاست های اصل 44 قانون اساسی، حمایت جدی از تولید سرمایه گذاری مولد، توجه به کشاورزی، صنعت و معادن، مبارزه با قاچاق کالا و در یک کلام توجه به اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل را از دیگر راهکارهای حل مشکلات ذکر کرد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد در روزهای پایانی سال دولتمردان، استانداران، فرمانداران و مسئولان از تریبون نماز جمعه به ارائه گزارش در خصوص اقتصاد مقاومتی به مردم بپردازند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به فضایل حضرت زهرا(س) گفت: اگر در همه ادیان بنگرید هیچ گروهی را پیدا نمی کنید که همانند فرزندان زهرا(س) روشنایی بخش نسل بوده باشند.
آیت الله سلیمانی افزود: در مدت عمر کوتاه حضرت زهرای مرضیه بیش از سه هزار و 200 سند علمی از آن بزرگوار برجای ماند که مایه افتخار همگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار