کد خبر: ۳۹۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 10 March 2017
ماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امیدواریم که دولت مردان ما توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را برای اقتصاد مقاومتی به خوبی انجام دهند و برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان بیان کرد: تقویت تولید داخل کشور از مهمترین راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: تاکید رهبری بر مسئله اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت موضوع است.

امام جمعه زاهدان در ادامه با گرامیداشت یاد شهدا و ایام سفر به نقاط جنگ تحمیلی افزود: سیستان و بلوچستان، استانی شهید پرور است که می توان با برگزاری کاروان های راهیان نور، مردم کشور را به این استان آورد و رشادت های فرزندان این مرز بوم را به آنها تبیین کرد.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: در استان سیستان و بلوچستان مکان‌هایی داریم که کمتر از راهیان نور نیست .

امام جمعه زاهدان گفت: در استان سیستان و بلوچستان مکان‌هایی از جمله تاسوکی، ثارالله، مسجد جامع و حضرت علی (ع) داریم که کمتر از راهیان نور نیست و برای بازدید از این مکان‌ها باید هدف‌گذاری شود. 

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور پیام مقاومت را به نسل امروز ما منتقل می‌کند و آن این است که آنها کار حسینی کردند و ما باید کار زینبی کنیم و نباید اجازه دهیم پرچم رزمندگان ما بر روی زمین بماند. 

سلیمانی در ادامه سخنان خود به سفر رئیس جمهور کشور آذربایجان به ایران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در روزهای اخیر سفر ریاست محترم جمهوری آذربایجان را به کشور عزیزمان شاهد بودیم که هر سه سال یه بار این امر انجام می‌گیرد و دیداری که با رهبری معظم انقلاب داشتند و رهنمودهایی که رهبر عزیزمان به رئیس جمهور کشور آذربایجان داشتند. 

امام جمعه زاهدان افزود: کشور آذربایجان با ما قرابت زبانی، مذهبی، دینی و تاریخی دارند و با چند استان ما همزبان هستند. 

سلیمانی همچنین با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله در این برهه زمانی جشنی برگزار می‌شود تا مردم فقرا و نیازمندان را از یاد نبرند که سنت بسیار ارزشمندی است. 

امام جمعه زاهدان بیان کرد: باید سعی کنیم در این جشن سهمی داشته باشیم و به مستمندان و نیازمندان استان خودمان کمک کنیم. 

وی اضافه کرد: حدود 99 هزار خانواده نیازمند که حدود 38 هزار خانواده با سرپرستی زنان اداره می‌شود، حدود 1200 نفر بیماران خاص و حدود 38 هزار نفر یتیم که تحت پوشش کمیته امداد هستنددر این استان حضور دارند که ما وظیفه داریم با حمایت کمیته امداد به یاری این نیازمندان بشتابیم. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار