شوراي مرکزي حزب مردم سالاري از کواکبيان دعوت کرد به عنوان تنها نامزد اصلاح طلب براي کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري 96 به صحنه بيايد.
کد خبر: ۳۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 11 March 2017
به گزارش تابناک : ميرزابابا مطهري‌نژاد سخنگوي حزب مردم‌سالاري اظهار داشت: شوراي مرکزي حزب پس از کنگره عالي‌ترين رکن حزب مردم‌سالاري است که به طور معمول هر ماه يکبار با حضور دبير کل و اعضاي شوراي مرکزي و هيأت داوري که منتخب کنگره هستند در دفتر مرکزي اين حزب برگزار مي‌شود.

وي افزود: مهمترين تصميمات و راهبردهاي حزبي در جلسات شوراي مرکزي تصويب و براي اجراي کميته‌ها، شاخه‌ها و سازمان‌هاي وابسته به حزب، دفاتر و شعبات استاني ابلاغ مي‌شود.

سخنگوي حزب مردم‌سالاري در ادامه با بيان اينکه در کنگره پانزدهم حزب مردم‌سالاري به دبير کل حزب تکليف شده بود که در انتخابات رياست جمهوري دور دوازدهم به عنوان نخستين نامزد اصلاح‌طلب اعلام حضور کند، گفت: در کنگره پانزدهم چگونگي اين حضور و تعامل با ساير تشکل‌هاي اصلاح‌طلب را به خود دبير کل محول کرده بوديم و در اين نشست چگونگي فعاليت دبير کل در رابطه با اين مصوبه مورد بحث قرار گرفت.

مطهري‌نژاد تصريح کرد: در جلسه روز جمعه به اتفاق آرا اعضاي شوراي مرکزي مجدداً از دبير کل حزب خواستند که به منظور کانديداتوري در سال 96 هر چه سريعتر فرايند عملياتي شدن را تدوين و اعلام عمومي کند. 

عضو دفتر سياسي حزب مردم‌سالاري انتخاب اعضاي دفتر سياسي، مسئولين کميته‌ها و شاخه‌هاي اين حزب را در دوره هشتم از ديگر مصوبات نشست 20 اسفند ماه اعلام و خاطرنشان کرد: 10 نفر اعضاي اصلي و 5 نفر اعضاي علي‌البدل کميته سياسي حزب که مهمترين هسته کارشناسي اتاق فکر حزب و بازوي توانمند شوراي مرکزي و دبير کل به حساب مي‌آيند انتخاب شدند. 

وي افزود: حضور 8 نفر از نمايندگان اصلاح‌طلب فعلي و ادوار مجلس در بين منتخبين نشانگر قوت کميته سياسي حزب و نشان از درايت و بصيرت سياسي شوراي مرکزي دارد. 

مطهري‌نژاد تعداد سازمان حزب را در دو سازمان جوانان و بانوان و تعداد کميته‌ها را در 10 کميته و شاخه‌ها را 30 شاخه اعلام کرد و گفت: که در صورت تصويب شوراي مرکزي به اين تعداد افزوده خواهد شد.

سخنگوي حزب مردم‌سالاري بررسي مواضع حزب در انتخابات شوراي اسلامي در سراسر کشور و انتخابات ميان‌دوره مجلس شوراي اسلامي در 4 حوزه را از مباحث ديگر جلسه شوراي مرکزي اعلام و تصريح کرد: نشست بعدي شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري 22 فروردين ماه 96 برگزار خواهد شد.



منبع : فارس
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار