حمیدوند فرماندار نهاوند از نصب ۳ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر خبر داد و گفت: در رابطه با بحث بهداشت, فروشندگان مواد غذایی و رستوران‌ها کاملاً کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شدیداً برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 12 March 2017
در جلسه ستاد سفرهای نوروزی فرماندار نهاوند بیان کرد: مادامی‌که محلی قانونمند برای مسافرکش‌ها در نظر گرفته نشده بایستی تمام مسافرکش ها به ترمینال ۱۵ خرداد برگردند. در این 
جلسه  یوسفیان نیز گفت: شهرداری با نبود درامد با پرداخت حقوق ماهیانه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی روبروست اما ترمیم حفاری‌ها و لکه‌گیری آسفالت شهر را شروع کرده است.

مهرداد سلگی نماینده شبکه بهداشت و درمان هم اظهار کرد: از ۲ داروخانه شبانه‌روزی فعال در ایام نوروز در شهرستان آماده خدمات‌دهی به مردم هستند و یک آزمایشگاه دولتی و یک آزمایشگاه خصوصی هم فعال می‌باشند. و همچنین خدمات‌دهی اورژانس علی مرادیان و شهید حیدری  خبر داد.

نصب دوربین‌های ثبت تخلف در نهاوند

 در پایان حمیدوند فرماندار از نصب ۳ دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر خبر داد و گفت: در رابطه با بحث بهداشت, فروشندگان مواد غذایی و رستوران‌ها کاملاً کنترل می‌شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف شدیداً برخورد خواهد شد.

وی در رابطه با ترمینال گفت: روندی که الان در جریان است روند خوبی نیست و مادامی‌که محلی قانونمند برای مسافرکش‌ها در نظر گرفته نشود بایستی تمام مسافرکش‌ها به ترمینال ۱۵, خرداد برگردند در غیر این صورت جریمه خواهند شد و در صورت عدم بازگشت با توجه به نداشتن صورت‌وضعیت قطعاً دچار مشکل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار