نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس، رکود و توقف پروژه‌های عمرانی دولت در این منطقه را موجب وارد آمدن خسارات مالی به مردم و فوت ۳۵ نفر دانست.
کد خبر: ۴۰۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 11 April 2017
سید حسین نقوی حسینی، اظهار داشت: پروژه های عمرانی ورامین، پیشوا و قرچک با رکود و توقف مواجه شده و یا به کندی پیش می رود و برخی از این پروژه ها خسارت های جانی و مالی فراوانی به مردم این سه شهرستان وارد کرده است.

وی اضافه کرد: توقف و کندی اجرای پروژه تعریض جاده ورامین به آبباریک در دولت یازدهم تاکنون جان ۲۰ نفر را در این منطقه گرفته و توقف و کندی اجرای پروژه تعریض جاده ورامین به جواد آباد در دولت یازدهم نیز تاکنون ۱۵ نفر قربانی گرفته است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی توقف اجرای کمربندی جنوبی شهرستان قرچک و توقف اجرای پروژه اتصال شهرستان پیشوا به آزاد راه قم- گرمسار در دولت یازدهم را مورد اشاره قرار داد و افزود: کندی اجرای پروژه بسیار مهم مترو تهران به قرچک، ورامین و پیشوا که دولت قول داده و متعهد شده بود در سال ۹۵ آن را به اتمام برساند نیز یکی از معضلات موجود مردمی در این سه شهرستان است.

نقوی حسینی اظهار داشت: توقف کامل اجرای سه پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری در شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در چهار سال دولت یازدهم و توقف کامل اجرای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان ورامین علیرغم داشتن مصوبه دولت و طی مراحل قانونی در این دولت نیز از مواردی است که کم لطفی های دولت محترم به مردم این منطقه را نشان می دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار