رئیس هیأت پینگ‌پنگ سمنان:
رئیس هیأت پینگ‌پنگ استان سمنان با بیان اینکه پینگ‌پنگ سمنان در سال ۹۶ خانه‌دار می‌شود، گفت: سالن اختصاصی پینگ‌پنگ در سمنان نداریم.
کد خبر: ۴۰۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 13 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد قرایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد وضع ورزش پینگ‌پنگ در استان اظهار کرد: هنوز چگونگی برنامه‌ریزی و تقویم ورزشی هیأت پینگ‌پنگ استان سمنان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه سمینار فدراسیون پینگ‌پنگ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: هیأت‌های استان‌ها در این سمینار برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه می‌دهند و در نهایت، زمان برگزاری و میزبانی مسابقات مشخص می‌شود.

رئیس هیأت پینگ‌پنگ استان سمنان با اشاره به حضور دو پینگ‌پنگ‌باز نونهال سمنانی در طرح «هوپس»، اردیبهشت‌ماه در تهران اضافه کرد: خانم شیخی و سهیل شادفر دو پینگ‌پنگ‌باز نونهال سمنانی در این طرح زیرنظر مربیان خارجی شرکت می‌کنند؛ هوپس طرحی است که مربیان خارجی در کشور حضور پیدا می‌کنند و در سراسر جهان انجام شده است.

قرایی‌پور با تأکید بر اینکه پینگ‌پنگ سمنان در سال ۹۶ خانه‌دار می‌شود، تصریح کرد: قرار است با همکاری اداره ورزش و جوانان و پیگیری هیأت پینگ‌پنگ استان سمنان، جمعیت پینگ‌پنگ‌باز استان از خانه پینگ‌پنگ برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه سالن اختصاصی پینگ‌پنگ در سمنان وجود ندارد، اضافه کرد: شهرداری و آموزش و پرورش هر کدام یک سالن دارند که در اختیار هیأت پینگ‌پنگ قرار می‌دهند.

رئیس هیأت پینگ‌پنگ استان سمنان با اشاره به استعدادیابی به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌های ثابت در تقویم ورزشی کشور در رشته‌های مختلف تصریح کرد: این مهم در دستور کار تمام ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور قرار دارد.

قرایی‌پور خاطرنشان کرد: برنامه استعدادیابی در درازمدت جواب می‌دهد و آینده ورزش استان سمنان با حرکت در این جریان تضمین می‌شود.

منبع: فارس
برچسب ها: پینگ پنگ ، فدراسیون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار