ووشوکار تیم شهرداری دامغان:
ووشوکار تیم شهرداری دامغان گفت: حضور در تورنمنت ارمنستان هدیه فدراسیون به تیم شهرداری دامغان بابت درخشش در لیگ برتر و میزبانی خوب جام پارس بود.
کد خبر: ۴۱۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 24 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با مسابقات بین‌المللی ارمنستان اظهار کرد: بنده در مسابقات جام پارس سرمربی تیم ووشوی شهرداری دامغان بودم و در این رقابت‌ها در تیم عضویت دارم.

وی تصریح کرد: تورنمنت ارمنستان ازجمله تورنمنت‌های جهانی است که هر ساله برگزار می‌شود و فدراسیون ووشوی ایران هم سالانه یک تیم را با نظر شخصی به این رقابت‌ها اعزام می‌کند.

ووشوکار تیم شهرداری دامغان با تأکید بر اینکه سال گذشته تیم ووشوی پارس جنوبی با کسب قهرمانی‌های پی‌درپی در لیگ ووشوی کشور نماینده ایران در این رقابت‌ها بود، اضافه کرد: امسال به دلیل میزبانی سمنان در مسابقات بین‌المللی جام پارس، تیم شهرداری دامغان به این رقابت‌ها اعزام شد.

اصغری افزود: فدراسیون ووشو به خاطر میزبانی خوب سمنان در برگزاری جام پارس و درخشش تیم شهرداری دامغان در لیگ برتر ووشو این هدیه را به ما داد.

وی بیان کرد: دو سانداکار و یک تالوکار بزرگسال و دو تالوکار و یک سانداکار جوان در کنار یک سانداکار نوجوان و یک سانداکار در رده پیشکسوتان ترکیب تیم ووشوی شهرداری دامغان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار