ظاهراً نسل بعدی فولکس‌واگن پولو GTI از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی پنجمین نسل گلف GTI استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۴۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 25 April 2017

به گزارش تابناک : منابع داخلی این شرکت به اتواکسپرس گفته‌اند که پولو GTI جدید پیشرانه‌ی 1.8 لیتری توربوی کنونی را کنار گذاشته و از پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی پنجمین نسل گلف GTI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتون متر سود خواهد برد.

پیشرانه‌ی 1.8 لیتری کنونی خروجی 189 اسبی و گشتاور 320 نیوتون متری داشته و به گیربکس 6 سرعته ی دستی متصل است اما اگر از گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه استفاده شود گشتاور خودرو به 250 نیوتون متر کاهش می‌یابد. علیرغم این تفاوت در میزان گشتاور، فولکس مدعی است هر دو خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 6.7 ثانیه‌ای دارند.


همانند GTI کنونی، مدل جدید نیز احتمالاً از سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر، استایل بازنگری شده، رینگ‌های خاص مدل GTI، تریم کابین متفاوت و قفل دیفرانسیل الکترونیکی XDS استفاده خواهد کرد.

نسل جدید فولکس پولو از پلتفرم MQB A0 سود برده که اولین بار شاهد رونمایی از آن در سئات ایبیزای جدید بوده‌ایم. ایبیزای جدید نسبت به نسل قبلی خود بسیار پهن‌تر (87 میلی‌متر) است و پولوی جدید نیز احتمالاً همین میزان افزایش پهنا را خواهد داشت.

طیف محصولات عادی ایبیزا با پیشرانه‌های 3 و 4 سیلندر بنزینی و دیزلی توربو در دسترس بوده و خروجی آن‌ها از 79 تا 147 اسب بخار است.

نسل جدید فولکس‌واگن پولو در ماه ژوئن در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.



منبع : پدال

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز ، گلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار