کد خبر: ۴۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 31 May 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از خبر ارسالی روابط عمومی مرکز قلب مازندران، ابوالقاسم فلاح در ششمین جلسه هیئت امنای مرکز قلب مازندران با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و افزایش رضایت‌مندی خدمات گیرندگان، اظهار داشت: رضایت‌مندی بیماران بستری پس از طرح تحول سلامت از 70 به 87 درصد افزایش یافت.

وی افزود: ساماندهی کمک‌های خیران به بیمارستان، شناسایی خدمات جدید قابل ارائه به بیماران ، تشکیل کمیته پژوهشی بیمارستان از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

فلاح گفت: اهداف استراتژیک بیمارستان تا سال 95 در راستای استانداردهای اعتبار بخشی بررسی و عوامل تاثیرگذار در برنامه از جمله نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در سازمان تدوین شده است.

رئیس مرکز قلب مازندران از برنامه‌ریزی جهت افزایش خدمات در این مرکز خبر داد و افزود: صرفه جویی در هزینه‌ها، تعامل با سازمان‌های بیمه گر و بکارگیری فناوری‌های نوین از دیگر برنامه‌های دیگر این مرکز است.

قاسم جان‌بابایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به خدمات دولت در بخش درمان پس از طرح تحول سلامت، گفت: برای جراحی‌های قلب در قبل از طرح تحول سلامت، 4 میلیون تومان برای هر بیمار به‌صورت میانگین هزینه می‌شد که این مبلغ بعد از طرح تحول سلامت به به زیر 500 هزار تومان رسیده است.

وی افزود: پس از طرح تحول سلامت تمام لوازم پزشکی و دارو نیز به عهده بیمارستان است و بیماران از سرگردانی نجات یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ساخت و راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه از سیاست‌های کلی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده و کلینیک قلب مازندران در نوبت عصر تقویت و گسترش می‌یابد.

جان‌بابایی گفت: بیماران در هنگام بستری فرم ارجاع را ارائه تا پرداخت هزینه بیمارستانی آنان از 6 به 3 درصد کاهش یابد.

مهدی عبوری، شهردار ساری و عضو هیئت امنای این مرکز نیز با اشاره به آمادگی شهرداری برای هر نوع خدمات ساخت و ساز و بهسازی در این مرکز، گفت: در نخستین فرصت نسبت به آسفالت داخل محوطه مرکز اقدام می‌شود.

وی افزود: شهرداری آماده است تا برای گسترش خدمات بیمارستان همکاری لازم را داشته باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار