مدیرکل شیلات استان کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه تولید داخلی؛ اشتغال پایدار را به دنبال دارد، و اگر در این راستا،حرکت کنیم این مهم محقق شده وما وظیفه داریم ازتولیدات داخلی حمایت کنیم.
کد خبر: ۴۱۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 04 May 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک از کرمانشاه، سید فرزاد افضلی درنشست رئیس مجمع نمایندگان استان با برخی از ناظران کشاورزی در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه، اظهارداشت: استفاده از تولیدات داخلی در راستای اشتغالزایی باید برای ما اهمیت داشته باشد، وبا توسعه و خودکفایی تولیدات داخلی، می توان بحران بیکاری را حل کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام دغدغه ی سید قاسم جاسمی( نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی) مسئله ی اشتغال است، با توجه به شعار امسال ( اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل)  و تاکید مقام معظم رهبری برآن ، راهکاری که در کشور می تواند گره گشا باشد، توجه به همین تولید داخلی برای اشتغال است.

مدیر کل شیلات استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی به عنوان یک سازمان * وزین* چندین  نهاد در زیر مجموعه ی خود دارد، که اداره  شیلات به عنوان جزیی از آن در همه ی شهرستان ها به کارشناسان شیلات و گرایش های مرتبط با آن در مقاطع مختلف تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ) نیازدارد.

 افضلی با اشاره به اینکه ما به کارشناسانی که بخواهند در شهرستان های استان کارکنند امکانات لازم را می دهیم، خاطرنشان کرد: کسانی که مدرک مرتبط با رشته ی شیلات دارند،‌براساس تقسیم بندی در شهرستان ها به بهترین شکل ممکن از توان و ظرفیت آنان، استفاده می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار