قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان کرمانشاه گفت: پس از برگزاری مناظره سوم اقبال عمومی به حجت‌الاسلام رئیسی به‌دلیل رفتار اخلاقی وی افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۲۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ،جلال امینی  با اشاره به اینکه اکنون وضعیت نامزدهای جبهه انقلاب در استان با توجه به اقبال عمومی مردم در حد بسیار مطلوبی است اظهار داشت: اقبال عمومی به حجت‌الاسلام رئیسی که در روزهای منتهی به مناظره سوم در حال افزایش بود پس از برگزاری این مناظره و نمایش رفتار اخلاقی و ارائه برنامه‌های این نامزد بسیار افزایش یافت.

رئیس کانون فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت ستادهای انتخاباتی و نیروهای علاقه‌مند می‌تواند در جلب آرای عمومی بسیار تأثیرگذار باشد گفت: در این راستا باید نیروهای انقلابی با تبلیغ چهره به چهره در روستاها و شهرها به ارائه راهکارهای اساسی کاندیدای انقلابی و اخلاقی خود بپردازند.

امینی با بیان اینکه رؤسا و حامیان ستادهای انتخاباتی کاندیدای مورد نظر باید با دلایل روشن و واضح برنامه‌های کاندیدای اصلح را تبیین و تحلیل کنند بیان کرد: دعوت از مردم در همایش‌ها و سخنرانی‌های روشنگرانه و بیان دلایل و ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم در شرایط کنونی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها باید از ایجاد فضای دو قطبی و تشتت آرا و عقاید به‌ویژه در زمینه مسائل قومیتی و اعتقادی جلوگیری کنند گفت: نیروهای انقلابی باید از حضور افرادی که به‌طور عامدانه قصد تخریب شخصیت‌ها و قومیت‌ها و مذاهب گوناگون را دارند جلوگیری کنند و خود با تبیین و تحلیل صحیح و روشنفکرانه از برنامه کاندیدای مورد نظر، برنامه‌ها و راهکارهای خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ارائه دهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کاندیداها و حامیان آنها باید از ارائه برنامه‌هایی که باعث تفرقه و تشتت آراء و گسل‌های جغرافیایی و قومیتی می‌شود به شدت بر حذر باشند افزود: حامیان کاندیداها هم باید توجه داشته باشند که تنها به ارائه و تحلیل راهکارهای اساسی کاندیدای مورد نظر خود برای مردم بپردازند و به حاشیه‌ها توجه نکنند زیرا مردم به نامزد دارای برنامه رای خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه اکنون ارائه راهکارهای اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در دستور کار کاندیداها قرار بگیرد گفت: در شرایط کنونی بیکاری فارغ‌التحصیلان، رکود در کارخانه‌ها و کارگاه‌های استان شرایط ناگواری را برای کرمانشاه ایجاد کرده است.

قائم مقام ستاد انتخاباتی رئیسی در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید از تمام استعدادها و ظرفیت‌های مملکت استفاده شود و با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع خدادادی و طبیعی مسیر پیشرفت و ارتقای استان را فراهم کنیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح این است که به تمام نیازها و مشکلات مردم توجه خاصی داشته باشد افزود: رئیس‌جمهور آینده باید از دسته‌بندی و جناح‌گیری در جامعه پرهیز کند و از قالب مدیریت سنتی در بیاید و با استفاده از سوابق اجرایی روشن در برابر فساد اداری کشور بایستد. 

رئیس کانون فرهنگیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت همگرایی در بین نیروهای انقلابی و مردمی در شرایط کنونی گفت: همه نیروهای انقلابی باید در این فرصت از تمام توان و نیروی خود برای پیروزی در انتخابات و حل مشکلات اقتصادی مردم بهره بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار