در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌ها درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی، توضیحات این آستان جهت تنویر افکار عمومی منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌ها درباره بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور توسط یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آستان قدس رضوی، در راستای تنویر افکار عمومی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند؛ در سال 1392 و در زمان توليت فقيد آستان قدس رضوي حدود 90 درصد سهام شرکت کشاورزی و عمران جنگل‌های قدس رضوی طي تشريفات قانوني به بخش خصوصي واگذار شد و پس از انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی با دستور ایشان و با توجه به رويكرد و سياست‌هاي جديد ناظر به عدم ضرورت در تداوم فعاليت‌هاي مربوط به بخش جنگل، مقرر شد كليه سهام اسمي اين شركت از آستان قدس خارج و به بخش خصوص واگذار شود كه هم اکنون مراحل اجرایی انتقال سهام به بخش خصوصی در حال اتمام است. 
از آنجایی که در حال حاضر آستان قدس رضوی هیچ‌گونه نقش و دخالتی در اقدامات و پروژه‌های این شرکت ندارد، مسؤولیت هرگونه اقدام بعدی متوجه آستان قدس رضوی نیست.
لذا ضمن رد مشارکت آستان قدس رضوی در اين‌گونه فعالیت‌ها، طبعاً مراجع قضايي با متخلفان تخریب سرمایه‌های عمومی و به ویژه جنگل‌ها و مراتع برخورد قانوني خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار