دبیر کمیته بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان کرمانشاه با اشاره به مصادف بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) با ماه مبارک رمضان، گفت: امسال زائری از استان کرمانشاه به مرقد امام خمینی(ره) اعزام نمی‌شود.
کد خبر: ۴۲۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عباس سروری، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار می‌شود.

دبیر کمیته بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در استان کرمانشاه با اشاره به مصادف بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان، افزود: همه‌ساله مردم ولایی و انقلابی استان کرمانشاه در آئین بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) حضوری گسترده و مثال‌زدنی داشتند، اما امسال به‌علت تقارن ماه مبارک رمضان با سالگرد ایشان اعزام زائر از استان به مرقد مطهر انجام نمی‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان، افزود: علاوه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، مسابقات علمی و ورزشی، مراسم شاخص و محوری برای ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش‎بینی شده است.

سروری به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) در سراسر استان اشاره و بیان کرد: مراسم سالگرد امام راحل(ره)، عصر روز چهاردهم خردادماه که مصادف است با نهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم در تمامی مسجد جامع شهرستان‌های تابع استان برگزار می‌شود که با برپایی نماز مغرب و عشا و همچنین مراسم افطاری برای حاظران همراه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: روز پانزدهم خردادماه نیز ویژه برنامه قیام خونین 15 خردادماه در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار