مدیرکل‌ آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه از افتتاح دومین سالن سنجش الکترونیک آنلاین استان درمرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داوود ناصری امید ، از افتتاح دومین سالن سنجش الکترونیک آنلاین استان درمرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان پاوه خبر داد.

مدیرکل‌ آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه یکی از دغدغه‌های استان را بیکاری دانست و افزود: سازمان فنی و حرفه ای  تمام تلاش و همت خود را برای ارایه آموزش مهارت ها به کار برده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۵ سالی سرشار از موفقیت برای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوده افزود: با تمام محدودیت‌های مالی سال گذشته ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ساعت آموزش داده شده است ...

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از رشد ۱۲۵ درصدی در حوزه آموزشگاههای آزاد در سال ۹۵ خبردادوگفت:  استان کرمانشاه سال گذشته در مسابقات ملی مهارت کشوری جایگاه پنجم  را از آن خود کرده است.

ناصری امید با اشاره به ایجاد مراکز علمی- کاربردی افزود: سال ۹۴ در مرکز علمی- کاربردی شهرستان پاوه، نزدیک به ۳۰ نفر فارغ التحصیل داشته است و براساس پیشنهاداتی که در شهرستان شد در مهرماه دو رشته مهندسی نیز در این دانشگاه ارایه شده است که امیدواریم تاثیرگذار باشد.

وی علت بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی استان را عدم فراگیری آموزش عملی دروس و یادگیری مهارت دانست و گفت: سعی ما آن است که دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند علاوه بر گذراندن دروس تئوری به صورت عملی نیز دروس را فراگیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پایلوت بودن شورای مهارت در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: توجه به توانمندی های روستائیان در شهرستان پاوه یکی از آثار مثبت این امر است که نمونه آن روستای زردویی بوده که در آموزش مهارت پیشتاز است.

وی توانمندسازی روستاییان را یکی از راهکارهایی عنوان کرد که از بروز بیکاری و مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری می‌کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان به برگزاری حدود ۱۰۰ هزار نفرآزمون در حوزه سنجش طی سال گذشته اشاره کرد و شفاف سازی، سرعت، دقت و عدم دخل و تصرف در نتایج آزمون را از مزایای اجرایی شدن سنجش الکترونیک دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار