مدیر روابط عمومی شهرداری رباط کریم از آمادگی کامل ستاد ارتحال رباط کریم برای پذیرایی از زائران حرم امام(ره) خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 03 June 2017

جعفر کهن روز با اعلام برنامه های سالگرد ارتحال امام(ره) در شهرداری رباط کریم، اظهار داشت: در روز های اقتدار و افتخار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شکوه تر از همیشه مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سطح شهر رباط کریم برگزار خواهد شد و شهرداری رباط کریم، همکاری های لازم را با ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) خواهد داشت.

وی لضلفه کرد: تمام سعی ما، اجرا مقدمات حضور زائران عزیز حضرت روح اله(ره) است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی افزود: از جمله اقدامات شهرداری رباط کریم در این راستا می توان به فضاسازی شهری، چاپ بنرهای مناسبتی، تهیه افطاری برای زائران، در اختیار گذاشتن اتوبوس جهت انتقال زائران به حرم مطهر، همکاری در پذیرائی و اسکان زائران شهرستانی اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری رباط کریم گفت: شهرداری رباط کریم درکمیته فرهنگی، اسکان و پذیرائی و پشتیبانی ستاد ارتحال حضرت امام عضویت دارد و قدوم مبارک مسافرانی را که هر ساله به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به این منطقه سفر می کنند را گرامی می دارد.

بر اساس این گزارش بیشترین زائران استان های همجوار از شهرستانهای رباط کریم و اسلامشهر عبور کرده و در حرم امام(ره) حضور خواهند یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار