نایب رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان بندرعباس گفت: طبق کارشناسی های که از سوی اتحادیه انجام شده است نرخ شیرینی در ماه مبارک رمضان افزایش می یابد.
کد خبر: ۴۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 07 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، عباسیان گفت: پیشنهاد اتحادیه به مراجع مربوط در خصوص افزایش قیمت ابلاغ شده است اما هنوز این افزایش قیمت تایید نشده است.
 
وی در خصوص افزایش قیمت زولبیا و بامیه گفت: این شیرینی نیز با افزایش قیمت همراه خواهد بود و پیشنهاد اتحادیه کیلویی ده هزار تومان بوده است اما هنوز قیمت آن به طور رسمی ابلاغ نشده است.
 
عباسیان افزود: اتحادیه بر نحوه عملکرد شیرینی فروشی ها در ماه مبارک نظارت دارد و اگر مردم نیز با موردی در خصوص کیفیت شیرینی ها مواجه شدند می توانند اتحادیه را در جریان بگذارند تا بررسی و پیگیری لازم صورت گیرد.
 
وی عنوان کرد: در حال حاضر بزرگترین معضلی که اتحادیه شیرینی فروش ها با آن رو به رو است دست فروشانی هستند که در سطح شهر شیرینی می فروشند و به هیچ عنوان مورد تایید نیستند.
 
نائب رییس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان بندرعباس بیان کرد: سازمان بهداشت، شهرداری و نیروی انتظامی باید برای جلوگیری از پیشروی اینگونه دست فروشان دست به کار شوند زیرا این یک مشکل اساسی برای صنوف شده است.
 
عباسیان گفت: علاوه بر آن باید در بین مردم فرهنگسازی شود که خود مردم از این افراد خرید نکند زیرا مواد و اسبابی که این افراد برای تهیه شیرینی استفاده می کنند اصلا مورد تایید نیست و قطعا از نظر بهداشتی اشکال دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار