تنی چند از مسولین استان با حضور در منزل "حسن دانش" نفر برتر سی و دومین دوره مسابقات بين المللي قرآن کریم، از وی تجلیل کردند.
کد خبر: ۴۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 07 June 2015

به گزارش تابناک یزد ، حجت الاسلام "محمد حسین شایق" مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در اين ديدار با اشاره به خوشحالی مردم استان از درخشش اين قاري استان در این مسابقات، گفت: با توجه به بین‌المللی بودن این مسابقات، مردم کشور هم از کسب این مقام خوشحال هستند.

وی اظهار كرد: حتی مسلمانان کشورهای اسلامی جهان تشیيع نيز بسیار خوشحال هستند كه یک فرد شیعه توانسته است، رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را کسب کند.

تجلیل از قاری يزدي برتر جهان اسلام

شایق با اشاره به ویژگی طلبه بودن استاد دانش، گفت: این ویژگی شما باید برای جوانان و نوجوانان بیان شود تا سبب تشویق آنها به حوزه‌های علمیه شود.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان با اشاره به درخشش دو تن از طلاب کشور در این مسابقات، گفت: موفقیت شما در بالاترین سطوح قرآنی به نوعی موفقیت حوزه‌های علمیه محسوب می شود.

شایق همچنين موفقیت اين قاري ممتاز استان را عاملي براي ايجاد نور امید در استان‌ها و شهرستان‌ها خواند تا این گونه تصور نشود که درخشش در میادین مختلف تنها مختص استان‌های بزرگ کشور است.

وی اضافه کرد: با مطالعه سیره بزرگان می‌بینیم که بزرگان ما از شهرهای کوچک و روستاها به پا خواسته‌اند و تاثیرگذار بوده‌اند.

شایق با اشاره به سالگرد عروج ملكوتي بنیانگذار کبير انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره)، نمونه بارزی است که از یک روستا برخواست و جهانی را متحول کرد.

"حسن دانش" نفر اول سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم نیز در این دیدار ابراز امیداواری کرد كه این موفقیت فتح بابی برای موفیت جوانان و نوجوانان استان در زمینه‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به تغيير فضاي استان با كسب این موفقیت، گفت: خوشبختانه به دنبال اين رويداد، بسیاری از خانواده‌هاي يزدي فرزندان خود را به حضور در عرصه‌های قرآنی تشویق می‌کنند.

دانش با اشاره به عملکرد خوب اتحادیه موسسات قرآنی استان در حوزه فعالیت‌های قرآنی، گفت: این اتحادیه توانسته است با توجه به بودجه های در اختیار، بهترین استفاده را داشته باشد.


ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار