رییس سبک هاپکیدوی ایران در ادامه از برگزاری رقابت های هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور در اسفند ماه خبر داد و بیان کرد : مسابقات بخش بانوان نیز از روز هفتم اسفند ماه سال جاری در استان قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 12 February 2015
در این دوره از رقابت ها ، 178 ورزشکار این رشته ورزشی رزمی ، از استان های مختلف کشور حضور دارند . 

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات ، در قالب 18 تیم از سراسر کشور حضور دارند که در سالن ورزشی آتش نشانی شهرستان رشت با هم به رقابت می پردازند .

در مسابقات انجام شده از دور اول این رقابت ها نیز ، تیم های هاپکیدوی گیلان ، تهران و خراسان رضوی برابر حریفان خود به برتری دست یافتند .

رییس سبک هاپکیدوی آسیا و خاورمیانه در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت : این دوره از مسابقات به مدت دو روز در شهر رشت ادامه خواهد یافت . 

' محمدرضا هاشم پور ' افزود : در پایان این مسابقات ، نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی در خواهند آمد تا سال آینده در رقابت های جهانی و آسیایی حضور یابند . 

رییس سبک هاپکیدوی ایران در ادامه از برگزاری رقابت های هاپکیدوی قهرمانی بانوان کشور در اسفند ماه خبر داد و بیان کرد : مسابقات بخش بانوان نیز از روز هفتم اسفند ماه سال جاری در استان قزوین برگزار خواهد شد .

هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره ای و از انواع دفاع شخصی است و کمتر بر حمله تکیه دارد و بنیانگذار این رشته رزمی ، چوئی یونگ سول از کره جنوبی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار