«مردخای کیدار» کارشناس مسائل خاورمیانه در فلسطین اشغالی در تازه ترین مقاله خود ایران را بزرگترین برنده نهایی جنگ سوریه دانست و از رژیم صهیونیستی و همه دنیا خواست تا در اسرع وقت به این واقعیت اعتراف کنند.
کد خبر: ۴۵۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹ 02 July 2017
به گزارش تابناک : به نقل از تارنمای لبنانی «العهد»، کیدار در مقاله خود در تارنمای mivzaklive با تمرکز بر روی «خطر روز افزون ایران» در منطقه خاورمیانه علیه رژیم صهیونیستی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا افزایش روزافزون قدرت ایران در سوریه را موضوعی نمی داند که باید به طور قاطع با آن برخورد کرد.

کیدار افزود: ایران در گیرودار نقشه های بد دولت اوباما و اولویت بندی های دولت ترامپ موفق شد به طرف پیروز در جنگ سوریه تبدیل شود و هیچ کس در دنیا نخواهد توانست ارتش ایران را از سوریه اخراج کند. برای همین نیز اسرائیل، اروپا و ایالات متحده باید با این واقعیت کنار بیایند که ایران امروز بر بخش های بزرگی از عراق، سوریه و لبنان سیطره پیدا کرده است.

به نوشته این کارشناس صهیونیست، «حزب الله در حال حاضر از مسیر زمینی با ایران ارتباط دارد و همین مساله باعث می شود سید حسن نصرالله در مقابل اسرائیل با اعتماد به نفس سخن بگوید؛ اسرائیلی که با ساخت دیوار بتنی در مرزهایش هراس خود را نشان می دهد و می خواهد شهرک نشینان را از شلیک تک تیراندازهای حزب الله حفظ کند.

کیدار گفت: ارزیابی ها امروز با دو سال پیش فرق کرده است و ما به جای سوریه الان ایران را در همسایگی خود می بینیم. حزب الله یک گروه نظامی صرف در لبنان نیست بلکه یکی از بازوان مهم و قدرتمند ایران است که در فاصله کمی از مرزها اردو زده و تهدیدی برای اسرائیل به شمار می آید.

کیدار نتیجه گرفت که ایران پیروز نهایی جنگ سوریه است و بهتر است اسرائیل و دنیا هر چه زودتر به این حقیقت اعتراف کنند. 






منبع : آفتاب 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار