به نظر می رسد قصه ی حضور مهدی طارمی در تیم پانیونیوس به پایان رسید و این بازیکن در فصل پیش رو هم پیراهن تیم پرسپولیس را برتن خواهد کرد و در کنار منشا زوج خط حمله این تیم را تشکیل خواهد داد.
کد خبر: ۴۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 07 July 2017
 از یکی و ساعت پیش پرسپولیسی ها پست های جالبی را در مورد مهدی طارمی منتشر کردند. علیرضا بیرانوند نوشت فردا (امروز) که میایی یادت باشد دستکش های من را هم با خودت بیاوری، یکی نوشت لامصب بلند شو بیا تیم پنالتی زن ندارد. حسین ماهینی با انتشار عکسی مشترک نوشت به قول یکی خدایا شکرت...

این طور که همبازیان مهدی خبر  داده اند طارمی امروز باید در کی یف به اردوی تیم پرسپولیس ملحق شود و گویی جدی جدی حضور مهدی طارمی در تیم پانیونیوس منتفی شده است و به نظر می رسد این به واقعیت نزدیک است چرا که سایت باشگاه پانیونیوس هم خبر تازه ای در این باره منتشر نکرده است.

در شرایطی که باشگاه های یونانی از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارند مشخص بود پرداخت دو میلیون یورو به مهدی طارمی که می بایست یک میلیون یورو آن را هزینه رضایتنامه می کرد برای آنها امکان پذیر نباشد! ضمن اینکه در نظر گرفتن یک میلیون یورو برای دستمزد مهدی طارمی هم این باشگاه یونانی را دچار تردیدهایی کرده بود.

آنطور که از شواهد امر پیداست مهدی طارمی باید به پرسپولیس برگردد. او یک فصل دیگر با تیم قرارداد دارد. پرسپولیسی ها پیش دستی کردند و با انتشار پیام هایی برای مهاجم تیم خود حضور دوباره مهدی در تمرینات را خوش آمد گفتند.

مهدی طارمی که چند روزی  در تمرینات پرسپولیس شرکت نکرد تا مذاکرات خود را باشگاه‌های اروپایی انجام بدهد در نهایت نتوانست موافقت مسئولان باشگاه پرسپولیس را برای صدور رضایتنامه دریافت کند.

او که به همراه کاروران پرسپولیس به اوکراین نرفته بود با فراهم شدن مقدمات سفرش صبح فردا تهران به مقصد «کیف» پایتخت اوکراین برای ملحق شدن به اردوی پرسپولیس ترک می‌کند.

به نظر می‌رسد با این وجود بحث جدایی این بازیکن از پرسپولیس منتفی شده باشد.



 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :