کد خبر: ۴۵۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 07 July 2017
شبکه های اجتماعی و خبری استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز از لو رفتن ساعت هوشمند فرزند یکی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کنکور سراسری خبر دادند.

بر اسای این خبر، فرزند این مسئول در کهگیلویه و بویراحمد، ساعت هوشمندی به همراه داشته که در جلسه آزمون کنکور سراسری در یکی از حوزه های آزمون توسط مسئولان حراست آزمون ضبط و صورت جلسه شد.

برخی از رسانه ها از حضور مسئول مذکور در حوزه ذکر شده خبر داده اند.

ساعت هوشمند این امکان را به صاحب آن می دهد که با استفاده از آن به راحتی بتواند در آزمون ها و از جمله آزمون سراسری تقلب کند.

وقتی استفاده از ماشین حساب ساده در جلسه کنکور غیر قانونی محسوب می شود، وسیله پیشرفته تر و با امکانات بیشتر نیز شامل این قانون شده و استفاده از آن غیر قانونی بوده و با استفاده کننده بر اساس قانون برخورد صورت می گیرد.

این خبر به تایید مراجع ذی صلاح نرسیده است و هنوز مشخص نیست آیا این اتفاق در کنکور سراسری در یاسوج رخ داده و اگر رخ داده است، فرد متقلب آیا فرزند یکی از مسئولان استانی است؟

این پایگاه خبری پیگیر صحت و سقم خبر و ارتباط آن با این مسئول هم استانی می باشد و امیدواریم در صورت درستی خبر مذکور، عدالت آموزشی رعایت شده و مسئول مذکور از رانت خود برای تبرئه فرزندش استفاده نکند.

گفتنی است پیش از این نیز رسانه های استان از استخدام خارج از ضابطه همسر این مسئول استانی در یکی از دانشگاه های استان خبر داده بودند./یاسوج 24
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار