مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: به منظور حمایت و ارتباط هر چه بیشتر بانوان کارآفرین و فعال در حوزه تولید استان اردبیل تشکل صنفی بانوان تولیدکننده در اردبیل تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 09 July 2017
به گزارش تابناک : فریبا محمدلو ظهر امروز در جلسه تخصصی بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: امسال برنامه‌های حوزه بانوان براساس نظرسنجی‌ها و مشکلات احصا‌شده تدوین شده که چهار کمیته علمی، حقوقی، فرهنگی و اشتغال برای فعالیت بانوان در سطح استان اردبیل تشکیل شده است.

وی گفت: کمیته علمی برای حمایت از فعالیت‌های علمی و آموزشی و کمیته حقونی نیز برای حل مشکلات قضایی بانوان فعال تشکیل شده و کمیته‌های فرهنگی و اشتغال نیز از جمله کمیته‌هایی هستند که برای حضور فعال بانوان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و برای ایجاد اشتغال و حمایت از بانوان کارآفرین راه‌اندازی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه امسال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد بحث تولید و اشتغال نیز توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل مورد توجه قرار گرفته و از ابتدای امسال بازدیدهای مستمری از فعالیت بانوان در واحدهای صنعتی به ویژه بانوان تولیدکننده و کارآفرین داشتیم که در این بازرسی‌ها مشخص شد که عمده مشکل این بانوان بازار فروش و مشکلات بازاریابی است.

محمدلو افزود: تشکل صنفی بانوان تولیدکننده و کارآفرین و فعال در حوزه تولید به منظور انسجام و تعامل و ارتباط این بانوان با یکدیگر و نیز حمایت و حل مشکلات آنها در اردبیل تشکیل می‌شود که رایزنی‌های مورد نظر با اتاق بازرگانی و صنعت و معدن در این رابطه انجام شده که امیدواریم هر چه زودتر این امر تحقق یابد.

وی تصریح کرد: هفته استان اردبیل در پیش رو بوده و بانوان استان به ویژه بانوان فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی آمادگی دارند که در قالب این هفته و برگزاری مراسمات نقش‌آفرینی کنند و به طور قطع بانوان در این زمینه می‌توانند برنامه‌ها و مراسمات مناسبی در خور شان روز استان اردبیل برگزار کنند.




منبع : تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار