کد خبر: ۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱ 10 June 2015
بازیکن سابق تیم ملی گفت: به واقع فوتبال ایران نسبت به کشورهای ژاپن، کره و استرالیا عقب افتاده است اما رنکینگ دروغین مدیران را توهمی کرده که ما خیلی خوب هستیم!
علی اصغر مدیرروستا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اتفاقات رخ داده برای تیم ملی در پرواز به ازبکستان بار دیگر ضعف مدیریتی فوتبال کشور را نشان داد و امیدوارم مسئولان و تصمیم‌سازان فکری به حال این موضوع کنند.
وی افزود: به جرات می‌گویم فوتبال کشور با ضعف مدیریتی روبرو است و تا هنگامی که این معضل وجود داشته باشد فوتبال ایران پیشرفتی نخواهد داشت.
سرمربی سابق تیم فوتبال پیکان تهران و شهرداری تبریز ادامه داد: رنکینگ فعلی نشان می‌دهد ما در آسیا در جایگاه اول قرار داریم که بایستی عنوان کنم، این رده بندی‌ها دروغ است و خودمان می‌دانیم چه فاصله زیادی با تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا داریم، این موضوعات تنها برای سرگرم کردن مردم عنوان م‌ شود.
وی گفت: امیدوارم با پیگیری‌های صورت گرفته دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای فوتبال کشور نباشیم و با سیاست‌های نادرست اعتبار ورزش کشور را بیش از این زیر سوال نبریم.
مدیرروستا در پایان درباره پیشنهاد برای حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری نیز گفت: از دو تیم لیگ یکی و یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم که در هفته‌های پیش رو تکلیف روشن خواهد شد، سال گذشته نیز پیشنهادهایی از تیم های شهرستانی داشتم اما قانع نشدم برای کار آنها را بپذیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار