کد خبر: ۴۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 10 June 2015
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تغییرات پیاپی در پرسپولیس و ماندگاری افشارزاده در طول فصل چهاردهم نشان می‌دهد وزارت ورزش استقلالی است و علاقه بیشتری به این تیم دارد.
کریم باوی درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تغییر پیاپی چندین مدیر عامل و سرمربی در باشگاه پرسپولیس حاکی از اقدامات نادرست وزارت ورزش و شخص خادم دارد.
وی افزود: مگر آدم‌های استقلال را هم وزارت ورزش انتخاب نکرد، پس چرا با این وجود پرسپولیس  دچار این همه حاشیه و تغییرات شد و استقلالی‌ها از آن در امان ماندند؟
باوی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد وزارت ورزش و جوانان که بایستی بی‌طرف باشد، چرخش بیشتری به سمت استقلال دارد و به دلیل دوستی نزدیکی که افشارزاده با آنها دارد، این تیم بیشتر در کانون توجه قرار گرفته و کمتر در معرض مکشلات بود.
وی درخصوص مشکلات پرسپولیس در لیگ چهاردهم گفت: تغییرات پیاپی مدیریت و کادر فنی مهمترین مشکل پرسپولیس بود، معتقدم اگر علی دایی روی نیمکت پرسپولیس باقی می‌ماند با توجه به یارگیری ابتدای فصل می‌توانست نتایج بهتری کسب کند.
وی درباره حضور برانکو نیز یادآور شد: باشگاه بزرگ، مدیر و مربی بزرگ نیز می‌خواهد و من اعتقاد دارم برانکو نمی‌تواند در نقش یک منجی پرسپولیس را سر و سامان دهد.
باوی در پایان گفت: در زمان مدیریت رویانیان وضعیت پرسپولیس بسیار خوب شده بود و حواشی چندانی وجود نداشت، ضمن آن که به پیشکسوتان نیز بیشتر رسیدگی می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار