مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: امسال با صرف هفت هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار در بخش آب تحول عظیمی در این استان ایجاد می شود.
کد خبر: ۴۷۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 02 August 2017
به گزارش تابناک : محمد حاج رسولی ها روز چهارشنبه در چهلمین گردهمایی مدیران ارشد آب کشور در سرعین افزود: در دولت یازدهم با مدیریت جهادی در بخش آب طرح های قابل توجهی در استان ها به اجرا در آمد و امید است این طرح ها در دولت دوازدهم هم تدوام یابد .
وی با بیان اینکه مدیریت جهادی با خطر پذیری و شجاعت در عمل همراه است افزود: در مدیریت جهادی علاقه مسئولان به حضور در خط مقدم عملیات ،خودباوری و ایستادگی در برابر دشمن و دنبال کسب رضایت خدا کاملا مشهود است .
وی اظهار کرد: چالش های آبی در کشور در دولت یازدهم تقلیل یافته و لازم است اقداماتی که منجر به صرفه جویی اب در کشور می شود انجام بگیرد .
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ساماندهی چاه های غیر مجاز در استان ها را ضروری خواند وگفت:در اکثر استان های کشور چاه های غیرمجاز مشکلاتی را بوجود آورده است که باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام شود.
حاج رسولی ها گردهمایی مدیران ارشد آب را یک ضرورت برای تبادل نظر دانست و افزود: این گردهمایی چهلمین گردهمایی در استان هاست که به منظور تبادل نظر مدیران ارشد کشور برای رفع چالش های آبی کشور برگزار می شود.
چهلمین گردهمایی مدیران ارشد اب کشور از امروز (چهارشنبه) در شهر گردشگری سرعین در 25 کیلومتری جنوب اردبیل آغاز شد و به مدت 2 روز ادامه دارد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار