عبداله سالمی در آئین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور و دانش‌آموزان نخبه مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان ساوه با عنوان " جشن ستارگان" در سالن سلمان ساوجی ساوه افزود: پیشرفت، توسعه و ترقی کشور در همه صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، مذهبی و فرهنگی از جوانان انتظار می رود.
کد خبر: ۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ 14 February 2015
مدیر آموزش و پرورش ساوه با بیان اینکه کشور امروز به نیروهای متعهد، متخصص و عالم نیاز دارد تا به رتبه اول علمی، فناوری و اقتصادی دست یابد افزود: پیشرفت‌های دانش‌آموزان در عرصه‌های علمی نشانگر تفکر خلاق دانش‌آموزان است.

وی تصریح کرد: جوانان باید با عشق و امید، به علم خود تداوم ببخشند و نهایت تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف کشور بکار بکیرند. آنان همواره باید به دنبال روش‌های نوین و علمی برای حل مسائل موجود حتی مسائل عادی و روزمره باشند.

وی افزود: کلید پیروزی انقلاب نیز، عشق و امید جوانان کشور بود .

سالمی با بیان اینکه شما جوانان وارث خون 220 هزار شهید هستید افزود: جوانان در طول 36 سال همواره لبیک گوی منویات رهبری بوده، هستند و خواهند بود لذا باید با تحصیل علم و اخلاق بنا به فرموده مقام معظم رهبری نخبگی را که اکنون نهالی در وجود شماست به درختی تنومند تبدیل کنید.

مدیر آموزش و پرورش ساوه در ادامه با تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب همین شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است .

وی با اشاره به دوران خفقان شاهنشاهی افزود: وحدت، توکل به خدا و رهبری قاطعانه منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و عزت، سربلندی و غرور اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر این آزادی و استقلال را بدانیم و ارزش آن را برای جوانان و دانش‌آموزان متذکر شویم.

سالمی افزود: ایران اسلامی امروز به جوانان و انسان‌های توانمند و مومن و متعهد نیاز دارد تا بتواند بیش از پیش به پیشرفت و تعالی دست یابد و تربیت این جوانان وظیفه آموزش و پرورش است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه، حضور مردم در عرصه‌های مختلف را باعث دلگرمی مسئولین و خدمت و تلاش مسئولین را باعث اعتماد مردم به انقلاب دانست.

در پایان این مراسم از رتبه‌های برتر کنکور و دانش آموزان نخبه مسابقات فرهنگی و هنری شهرستان ساوه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار