کد خبر: ۴۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 13 June 2015
مدیرکل دفترشرکت سرمایه گذاری چینی نورینکو اینترنشنال شعبه ایران، گفت: در دولت تدبیرو امید روابط ایران و چین گسترش یافته و تعاملات دو کشور در بخش های مختلف افزایش خواهد یافت.
گوهان جیان روز شنبه درحاشیه امضا تفاهمنامه هیات سرمایه گذار چینی با استانداری البرز برای راه اندازی خط چهار قطارشهری کرج، در گفت و گو با ایرنا، افزود :تا کنون فعالیت های خوبی در شهرتهران صورت گرفته که به صورت فایناس بوده و پس از تهران در کلانشهر کرج از طریق فاینانس اینگونه فعالیت ها دنبال می شود.

وی ادامه داد: ترافیک در کرج مانند سایر کلانشهر مساله پیچیده ای است که گریبانگیر این کلانشهر شده و به همین جهت مسوولان استان به درستی به دنبال توسعه حمل و نقل ریلی هستند.

این سرمایه گذار چینی افزود: میزان سرمایه گذاری شرکت نورینکو در خط چهار قطارشهری کرج براساس سوابق کاری و تجربیات یک میلیارد دلار برآورد شده که این میزان بستگی به فعالیت های عمرانی نیز دارد.

شهردار کرج و معاون عمرانی استاندار البرز تفاهمنامه راه اندازی خط چهار قطارشهری کرج را با طرف چینی به امضا رساندند.

در دوماه گذشته هیات های چینی، آلمانی و هلندی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی استان البرز از قطارشهری و شهرک های صنعتی این استان بازدید داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
ما از مسئولين كرج ناراضي نیستیم اينرو به كي بگيم؟ نه كاري ميكنند نه استعفا ميدن شما ببينيد كرج در مقايسه با بقيه كلانشهر در حد صفر هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
این تفاهمنامه ها هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و فقط نمایش است.مدیران استان البرز هیچ نقشی در جذب سرماهی گذاری در استان ندارند و در حقیقت سرمایه گذاران اصلی و وطنی را فراری می دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار