فرماندار کاشمر گفت: نماز جمعه میعادگاهی برای نزدیک شدن عاشقان به درگاه حضرت حق و به دور از هرگونه حزب، جناح و گروه سیاسی است.
کد خبر: ۴۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 14 June 2015
مهدی فروزان در جلسه ستاد نماز جمعه کاشمر اظهار کرد: ستاد نماز جمعه نیز فارغ از هرگونه مباحث سیاسی و جناحی باید زمینه را برای حضور حداکثری اقشار مختلف و آگاهی‌بخشی به جامعه برای شرکت در نماز جمعه فراهم کند.

وی با تقدیر از برگزاری جلسات منظم و مستمر ستاد نماز جمعه و برنامه‌ریزی‌های مطلوب برای فراهم کردن شرایط برای حضور مردم در صفوف نماز جمعه یادآور شد: از بدو حضورم در شهرستان، برای خدمت به نماز جمعه اعلام آمادگی کردم و این مایه خرسندی است که با فعال شدن ستاد نماز جمعه در سال‌های اخیر شاهد یک روند مثبت در این حوزه هستیم.

فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه پایگاه نماز جمعه در حقیقت ملجأ و مأمنی برای برقراری رابطه عاقلانه با معبود است، گفت: تخریب شخص و گروه در حوزه نماز جمعه قابل پذیرش نیست؛ لذا باید در این مورد نیز مسئولان مربوطه در ستاد با چنین مواردی در حوزه استحفاظی برگزاری نماز جمعه برخورد و اجازه فراهم شدن چنین فضایی را ندهند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران، امسال دو حماسه سیاست داخلی و سیاست خارجی را پیشرو دارد، خاطرنشان کرد: اسفند ماه زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است لذا باید تمام دغدغه برگزاری انتخابات سالم با حضور و مشارکت حداکثری اقشار مردم و گروه‌ها همانند سایر انتخابات گذشته کشور پس از انقلاب باشد.

فروزان با اشاره به روند مطلوب مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: خوشبختانه در این حوزه نیز روند خوبی در حال سپری شدن است که امیدواریم نتایج ارزنده این مذاکرات منجر به شیرین شدن کام ملت ایران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار