سرپرست فرمانداری فردیس گفت: 800 متر بنای تجاری غیر مجاز واقع در فلکه پنجم فردیس با حکم قضایی و همکاری شهرداری کرج و نیروی انتظامی تخریب شد.
کد خبر: ۴۸۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 24 August 2017
به گزارش تابناک : حمید احدی روز پنج شنبه افزود: امیدوارم با استقرار شورای جدید و مستقل شدن شهرداری فردیس هیچ تخلفی در این شهرستان صوررت نگیرد ولی یک نویدی برای کسانی که می خواهند خلاف کنند.
وی در ادامه افزود: سه مورد بنای غیرمجاز در فردیس وجود دارد که در آینده نزدیک شهرداری اقدام به تخریب آنها خواهد کرد و هیچ مماشات و کوتاه آمدن شهرداری و شورای اسلامی شهر فردیس برای این گروه نخواهد داشت.
احدی اظهار داشت: تخریبی که صورت گرفت اگر در سالهای گذشته این کار انجام شده بود 20 هزارخانه غیرمجاز در این شهر ساخته نشده بود باید با ساخت و سازها غیرمجاز محکم برخورد قانونی شود.
سرپرست فرمانداری فردیس گفت: دولت کمیسیون ساخت وساز غیرمجاز را در حوزه سیاسی امنیتی فرمانداری ها دستور تشکیل آن را داده است و ما نیز کمیسیون ساخت وساز غیرمجاز در فرمانداری فردیس داریم این کمیسیون بیشتر پیگیری می کند.
احدی افزود: اگر شهرداری ها بخواهند مماشات کنند فرمانداری اجازه این کار را نمی دهد و قبلا این مسئولیت در فرمانداری ها وجود نداشت و فقط نظارت عامی که قانون به فرمانداران اجازه داده وجود داشت الان این را خاص کرده و گفته برای ساخت وسازغیرمجاز این کمیته را تشکیل بدهید و پیگیری کنید که هیچ ساخت وساز غیر مجاز صورت نگیرد و خوشبختانه نتیجه اش روز گذشته اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: همه بدانند با توجه به شکل گرفتن ارگانهای اصلی اداره شهر دوران خلاف در حال تمام شدن است.
احدی گفت: تخریب بنای تجاری غیر مجاز با حدود 30 نیرو و با همکاری شهرداری کرج صورت گرفت.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار