رئیس جمهور گفت: آنچه اهمیت دارد این است که امید مردم به آینده و حضور آنها در صحنه و اعتمادشان به نظام و دولت باید باقی بماند.
کد خبر: ۴۸۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 27 August 2017
به گزارش تابناک : حسن روحانی در مراسم تجدید میثاق دولت دوازدهم با آرمان‌های امام راحل در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موارد زیر را مطرح کنید:

امام(ره) همواره دغدغه، مطالبات و نیازهای مردم را مد نظر قرار می‌داد و با اهمیت دادن به مستضعفین و کوخ‌نشینان در دیدگاه مردم آنها را بالاتر و نقش‌آفرین‌تر از کاخ‌نشین‌ها می‌دانست.

قانون اساسی، آراء مردم و انتخابات، مجلس آزاد، دولت مقتدر و استقلال قضایی همه از یادگاران امام راحل است.

اگر انتخابات آزاد و کلام امام که میزان رأی ملت است، نبود، امروز شاید در آستانه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی قرار نمی‌گرفتیم.

دولت دوازدهم با تجربیات دولت یازدهم و دولت‌های گذشته امروز آماده‌تر از ۴ سال پیش سکان نظام اسلامی و دستگاه اجرایی کشور را در کنار سایر مسئولان و با هدایت رهبری نظام بر دوش گرفته است.

ما امروز امیدوارتر از ۴ سال گذشته خود را برای حل مشکلات کشور آماده و با اندوخته تجربه و امید بیشتر و اراده‌ای مستحکم‌تر برای انجام مطالبات مردم مهیا کرده‌ایم.

آنچه اهمیت دارد این است که امید مردم به آینده  و حضور آنها در صحنه و اعتمادشان به نظام و دولت باید باقی بماند.

مردم باید در برابر هر دستگاه خبری و رسانه‌ای که بخواهد امید، اعتماد و حضور مردم در صحنه را مخدوش کند به خوبی نظراتشان را تبیین کنند.

اگر هدایت‌های رهبری در کنار ما  باشد و حمایت، دلگرمی و پشتوانه مردم در این صحنه باشد، حتماً از مشکلات عبور خواهیم کرد.

امروز با حمایت مجلس شورای اسلامی و رأی اعتماد آنها به وزرای کابینه دوازدهم می‌توانیم بگوییم که دولت برای کار عمل و ایثار خود را آماده کرده است.






منبع : جامعه خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار