معاون سازمان تأمین اجتماعی خبر داد
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: 200 دستگاه آمبولانس طی یک‌سال و نیم به مراکز تامین اجتماعی تحویل داده شد.
کد خبر: ۴۸۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی درخشان در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان سمنان با بیان اینکه در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی اهداف حول یک محور کلی و با برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود، اضافه کرد: ساخت مراکز جدید با نگاه به مناطق محروم همواره جزو اهداف شاخص بوده است که تلاش شد مراکز درمانی بسته به نیاز بیمه‌شدگان توسعه یابد.

وی ادامه داد: ساخت‌وسازها در چهار سال گذشته بیشتر در مناطق محروم بوده و توجه به این مناطق همواره جزو اهداف سازمان است.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه استان سمنان با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های‌‌های غنی انسانی و اقتصادی از بعد امکانات درمانی جزو مناطق محروم محسوب می‌شود، ادامه داد: توجه به این استان در برنامه‌های آینده مدنظر قرار گرفته و تلاش می‌شود سمنان به جایگاه واقعی خود برسد.

درخشان با بیان اینکه در بحث اعطای تجهیزات و امکانات توجه ویژه‌ای نسبت به سال‌های گذشته به مراکز درمانی شد، اضافه کرد: هیچ محدودیتی در این بعد وجود ندارد و امکانات و تجهیزات پیشرفته در سطح بالا به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به تحول ناوگان آمبولانس تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر اضافه کرد: 200 دستگاه آمبولانس طی یک‌سال و نیم به مراکز تامین اجتماعی تحویل داده شد.

درخشان با بیان اینکه وظیفه ما خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان و تمرکز به چگونگی خدمات‌دهی به مردم است، اضافه کرد: پرهیز از حاشیه جزو اهداف سازمان و کارکنان بوده و تلاش شد تا از چارچوب تعیین شده خارج نشویم.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: 76 بیمارستان، 71 کلینیک و 285 مرکز سرپایی با 10 هزار و 384 تخت بیمارستانی به صورت مستقیم در بخش درمان کشور فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: 816 بیمارستان و 45 هزار و 723 مرکز کلینیکی نیز به صورت غیرمستقیم به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار