عثمان ویسی درگفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: حمل و نقل دانش آموزان به صورت مختلط در تمام دوره های تحصیلی ممنوع می باشد و در موارد خاص با پیشنهاد کارگروه مدرسه و دریافت مجوز از حراست آموزش و پرورش بلامانع است.
کد خبر: ۴۸۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 03 September 2017
عثمان ویسی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزای تابناک افزود:آیین نامه سرویس های حمل و نقل دانش آموزان به مدارس شهرستان روانسر ابلاغ شده و مدیران می بایست بر اساس مفاد آیین نامه از وسایل نقلیه مطمئن و دارای مجوز استفاده کنند. 

وی خاطر نشان کرد: تمامی مدارس می بایست با پیمانکاران و خودروهای دارای شرایط مندرج در آیین نامه و دارای کارت شهری و مجوز حمل و نقل که از سوی اتحادیه تاکسیرانی معرفی شده اند اقدام به انعقاد قرارداد کنند.

ویسی تصریح کرد:بزودی کارگروه ایاب و ذهاب دانش آموزی با حضور نمایندگان بخشداری، پلیس راهور، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، اتحادیه تاکسیرانی و شهرداری تشکیل می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر ابراز داشت: رانندرگان و پیمانکاران اجازه دریافت هیچ گونه وجهی از اولیا دانش آموزان ندارند و مدیران می بایست کرایه ها به صورت ماهیانه دریافت و ترتیبی اتخاذ گردد تا کرایه های 9 ماه قرارداد تا پایان اسفند تسویه شود.

وی اظهار داشت: تمامی وجوه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی ابتدا به حساب مدارس واریز و مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان با رانندگان و پیمانکاران قرار داد منعقد می کنند.

ویسی تاکید کرد: بکارگیری رانندگان مجرد در تمامی مدارس اعم از دخترانه و پسرانه ممنوع می باشد و اولویت خدمات حمل و نقل در مدارس دخترانه با بانوان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار