آثار «عباس عزیزپور» از هنرمندان اهل شهرستان دره‌شهر استان ایلام به نهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال ٩٥ با عنوان دوربین دات نت راه یافت.
کد خبر: ۴۸۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 03 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ این نمایشگاه امسال ١٠ تا ١٧ شهریور ماه در باغ موزه قصر تهران برپا و ده‌ها عکس برتر از هنرمندان عکاس سراسر کشور در معرض دید قرار می‌گیرد .
 
موضوع عکس‌های این نمایشگاه آزاد، خانواده و بخش‌های گردشگری است که از هنرمندان عکاس سراسر کشور در معرض دید قرار گرفته است .
 
در این نمایشگاه که همه ساله برپا می‌شود عکس‌های منتخب سال ٩٥ از ١٣٤ عکاس در بخش جاذبه‌های گردشگری و ١٠٥ عکاس در بخش خانواده ایرانی در معرض دید قرار گرفته و از هر عکاس یک اثر برگزیده شده است .
 
این عکاسان از مجموع ٦٩٦ عکاس شرکت کننده در نمایشکاه توسط هیات داوران برگزیده شده‌اند .
 
عباس عزیزپور از هنرمندان دره شهر استان ایلام فارغ التحصیل کارشناسی رشته عکاسی خبری است که مدت ١٠ سال است در ژانر مستند اجتماعی در قالب مجموعه عکس فعالیت دارد .
 
وی برگزیده فتوژرنایست PSA امریکا در سال ٢٠١٣، برگزیده بخش دانشجویی فتوپیکال آمریکا در سال ٢٠١١، برگزیده فتوفیلز فرانسه در سال ٢٠١٦،
 
عکاس آژانس عکس 'noora' ایتالیا در ایران، عضو موزه 'bowerry ' نیویورک آمریکا، برگزیده چند جشنواره خارجی ( آمریکا ، اتریش، بریتانیا، دبی )، چاپ آثار عکاسی وی در مجله عکاسی Tabloo Mag ،آمریکا، انتشار عکس هایش در مجله تصویری Onephotonilifee ایتالیا، شرکت در نمایشگاه عکس مشترک ایران و اسپانیا، شرکت در نمایشگاه عکس هفته فرهنگی ایران در توکیو ژاپن و برگزیده جشنواره فتوفریال لهستان از جمله سوابق این هنرمند در کارنامه هنری‌اش است.

 
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار