مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد گفت: راه های بسیاری برای افزایش سالن های تئاتر در شهرستان ها پیش روی ماست که از جمله می توان به تجهیز ظرفیتهای موجود تکیه کرد.
کد خبر: ۴۹۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 15 September 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: مهدی شفیعی  در آیین معرفی برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس که از ۲۰ شهریورماه جاری در شیراز آغاز شد، با این نوید که انجمن های تئاتر استان ها در این مسیر دولت را تنها نگذاشتند افزود: در استان فارس هم با همت و تلاش انجمن تئاتر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن های بسیاری در شیراز و شهرستانها تجهیز شد.

وی با اعلام اینکه یکی از راه های گسترش سالن های تئاتر عقد تفاهم نامه هایی با دیگر نهادهای استانی است یادآور شد: این آمادگی از سوی مرکز هنرهای نمایشی وجود دارد که با شورای شهر شیراز طی تفاهم نامه ای برای افزایش سالن و تجهیز و تدارک زیرساخت ها انجام گیرد.

شفیعی دیگر تلاش مرکز هنرهای نمایشی را ساماندهی نیروهای تئاتری در شهرستان ها عنوان کرد و افزود: به دنبال این هستیم که برای این منظور هدف گذاری در جلب مخاطب کنیم.

این درحالیست که مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد تصریح کرد: بهره مندی از ظرفیت های قانونی برای ساخت و تجهیز سالن های تئاتر از برنامه های این مرکز است.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس با معرفی برگزیدگان پس از ۳ روز رقابت گروه های نمایشی به کار خود پایان داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار