مدیر آموزش و پرورش آبیک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک از آغاز تحصیل 14 هزار و 461 دانش‌آموز این شهرستان در مهر ماه خبرداد و گفت: این تعداد دانش‌آموز در 138 مدرسه و 601 کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۶۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مهرداد یحیایی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید 14 هزار و 461 دانش‌آموزان در 138 مدرسه و 601 کلاس درس مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی افزود: طی بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از مجتمع آموزشی امام رضا(ع) روستای زیاران  به مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین تأکید شده در کمیته عمران استان قزوین موضوع مرمت و بازسازی خوابگاه تخریب شده این مجتمع مطرح و حتماً بودجه‌ای برای این مهم در نظر گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در صورت موافقت آستان قدس رضوی، مجتمع آموزشی امام رضا(ع) روستای زیاران به اردوگاه آموزشی و تفریحی تبدیل می‌شود.

یحیایی با اشاره به آماده‌سازی و تکمیل مدرسه 12 کلاسه شهر خاکعلی و تحویل آن به احتمال قوی در نیمه اول آبان ماه اضافه کرد: از مسؤولان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و شهرستان آبیک درخواست می‌شود نسبت به تعریض شانه خاکی این مدرسه برای سهولت در تردد دانش‌آموزان مساعدت لازم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصیص اعتبار 500 میلیون ریالی برای کانون حرکات اصلاحی 6 شهرستان استان قزوین به جزء البرز دستور همتی استاندار پیشین استان تاکنون این مهم از سوی شهرداری آبیک تحقق نیافته است.

این مسؤول اذعان کرد: از مسؤولان شهرداری آبیک درخواست می‌شود قبض یا کپی قبض عوارضی که به حساب اداره‌کل آموزش و پرورش استان پرداخت می‌شود به آموزش و پرورش ارائه دهند تا هنگام واریز عوارض شهرداری آبیک از استان قزوین به آموزش و پرورش استان مبلغ واریزی مشخص باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: از سوی شهرداری خاکعلی عوارض از ساخت و ساز این شهر به آموزش و پرورش شهرستان آبیک واریز نمی‌شود که می‌طلبد این مهم جزء مصوبات شورای آموزش و پرورش به تصویب رسیده و پرداخت عوارض شهرداری خاکعلی به این اداره اجرایی شود.

یحیایی به بازگشایی مدارس در شهرستان آبیک اشاره و تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای معاونان در 20 شهریور ماه سال جاری، جدول اسامی مدارس مجری مراسم نمادین پروژه مهر مشخص و زمان و مکان برگزاری برنامه‌ها اعلام شده است.

وی افزود: مراسم نمادین روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه مدارس دوره ابتدایی چهارشنبه 29 شهریور ماه سال جاری ساعت هشت در دبستان امام رضا(ع) مراسم روز جوانه‌ها ویژه مدارس دوره اول متوسطه در دبیرستان سمائیان یک، ساعت 10  برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به روز بازگشایی تمام مدارس یادآور شد: زنگ مهر یکم مهر ماه ساعت هشت صبح در هنرستان فنی و حرفه‌ای پسرانه شهدا شهر آبیک نواخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار