رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان از ملحق شدن سرمربی تیم ملی وزنه برداری به اردوی ملی پوشان در پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 19 June 2015

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان گفت: حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری به اردوی ملی پوشان در پایگاه سوم شکاری شهید محمد نوژه ملحق می شود.

به گزارش مهر ، منوچهر رضاخانی با اشاره به شرایط اردوی ملی پوشان وزنه برداری اظهار داشت: سرمربی تیم ملی که در هفته اول اردو به علت حضور در مسابقات جهانی لهستان در ایران حضور نداشت از امروز به جمع ملی پوشان اضافه خواهد شد و اردو زیرنظر وی ادامه پیدا می کند.

وی افزود: هیئت وزنه برداری استان همدان نیز تمام سعی خود را انجام داده تا در حد توان خود تمامی امکانات را در اختیار ملی پوشان قرار دهد و در این زمینه به هیچ وجه کوتاهی نداشته ایم.

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان با اشاره به گلایه های روزهای آغازین اردو گفت: ۳۰ نفر از ملی پوشان، تدارکات، مربی ها، کادرفنی و کادر پزشکی و ماساژور ها و سرپرست فنی اردو در این اردو حاضر شده اند که در هر صورت در ابتدا فراهم کردن شرایط ایده آل برای آنان مشکل بود اما رفته رفته تمام نیازهای میهمانان خود را رفع کردیم.

رضاخانی عنوان کرد: مسئولین پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان در این زمینه کوچکترین کوتاهی انجام نداند و هر چه درخواست شد نه نگفتند و بهترین هتل های vip خود و بهترین پذیرایی ها را در اختیاز ملی پوشان قرار داده اند.

وی با بیان اینکه ملی پوشان به اردوی تفریحی در همدان نیز برده شدند بیان کرد: آخر هفته گذشته ملی پوشان برای تفریح و گردش به مناطق دیدنی همدان از چمله گنجنامه برده شدند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان یادآور شد: همچنین برنامه ریزی شده تا در پایان این هفته نیز سفر دیگری به گنجنامه و امکانات رفاهی اعم از ته سیژ و تله کابین برگزار و بازدید تفریحی از غار علیصدر نیز در دستور کار قرار دارد.

رضاخانی با اشاره به بازدید مسئولین استانی از اردوی ملی پوشان گفت: فرماندار کبودرآهنگ، مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به همراه رئیس اداره کار و امور اجتماعی و رئیس خدمات درمانی بازدیدی را از شرایط برگزاری اردو ملی پوشان داشتند.

وی عنوان کرد: مسئولان پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، فرمانده و جانشین فرمانده و سایر مسئولان این پایگاه نیز نهایت تلاش خود را برای برگزاری مطلوب این اردو انجام داده اند که جای تشکر دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار