استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: فرهنگ قرآنی سرمایه جاودانه و بهترین راه سعادت و تعالی جامعه به ویژه برای نسل جوان است و باید از این نعمت بزرگ با تمام توان حفاظت کنیم.
کد خبر: ۵۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵ 21 June 2015

  به گزارش ایرنا، مجید خدابخش در جلسه تفسیر قرآن فرهنگیان اردبیل افزود: آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزه های بی کران قرآن کریم باید افزایش یابد چرا که جامعه بشری تشنه معارف نهفته در بطن قرآن است.

وی با اشاره به صبغه فرهنگی و دینی اردبیل بیان کرد: تاریخ پرافتخار دارالارشاد نشان

می دهد ترویج برنامه ها و آموزه های قرآنی که در دوره های مختلف با تلاش علما و خادمان قرآنی و علاقمندی مردم انجام شده توفیقات ارزنده ای را رقم زده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: برکات قرآن به ویژده ر زمینه های تربیتی و فرهنگی باید روز به روز بیشتر نمایان شود چرا که نهادینه شدن واقعی خرد ورزی مورد تاکید قرآن مبین در جامعه به یقین بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را برطرف خواهد کرد.

خدابخش پیروزی در دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله برکات فرهنگ قرآنی ذکر

کرد که برای همیشه در تاریخ ایران زمین خواهد درخشید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
بنده یکی از اعضای هیات قرائت قران فرهنگیان هستم بسیار تعجب میکنم درحالیکه اقای خدابخش دراین بازدید جز سلام دادن حتی یک جمله صحبت نکرد چطور روابط عمومی استانداری باتولید اینگونه متنهای فاخر خبر ساختگی ارائه کرده است؟ روابط عمومی استانداری این متن راهم درسایت خودشان درج کرده و هم به صداوسیما و رسانه ها فرستاده اما در جلسه قرانی این حرفها بیان نشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار