مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری:
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: مراکز فرهنگی ظرفیت مطلوبی برای تولید محصولات فرهنگی و جذب سرمایه دارد.
کد خبر: ۵۰۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد در مراسم تجلیل از پیمانکاران مراکز (مشارکتی و فروش کتاب) که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین روش‌های تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، پرداختن به مقوله کارآفرینی فرهنگی و ایجاد کسب و کار فرهنگی است.

وی افزود: بنابراین مراکز فرهنگی باید در جهت جذب سرمایه و افزایش تولیدات فرهنگی برنامه‌ریزی کنند، اگر در این حوزه‌ها رونق ایجاد شود به طور قطع در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی سازمان باید تلاش کنند تا روزبه‌روز بهره‌وری خود را ارتقا دهند تا محتوای کمی و کیفی بهتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وزیری‌نژاد از مراکز فرهنگی سازمان خواست تا افراد تحصیلکرده را جذب و از ایده‌ها و پیشنهادات سازنده آنان در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی مؤثر بهره‌برداری کنند.

به گفته این مسؤول برنامه‌های فرهنگی و مناسبت باید در مراکز برنامه‌ریزی و اجرا شود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به برنامه‌های کلان فرهنگی بپردازد.

* استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اطلاع‌رسانی برنامه‌های مراکز سازمان

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ و استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان گفت: بنابراین مراکز فرهنگی سازمان باید به توسعه برنامه‌های فرهنگی و معرفی برنامه و فعالیت‌های خود در فضای مجازی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وزیری‌نژاد ادامه داد: امروز یکی از چابک‌‌ترین مجموعه شهرداری قزوین، سازمان فرهنگی و ورزشی است و در طول این سال‌ها با برون‌سپاری کارهای خود برای 600 نفر شغل دائم و موقت در مراکز آموزشی و فرهنگی سازمان ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: فعالیت‌های مراکز باید با توجه به حضور مادران و به عنوان پایه‌های اصلی خانواده بر اساس این طیف برنامه‌ریزی و آموزش داده شود چراکه مادران به عنوان انتقال‌دهنده اصلی مفاهیم آموزشی در خانواده می‌توانند مطالب فراگیری شده را به خانواده انتقال دهند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در بخش دیگری از سخنان خود خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای پیمانکاران مراکز فرهنگی این سازمان شد تا آن‌ها تبدیل به فعالان فرهنگی شوند.

وزیری‌نژاد مطرح کرد: با توجه به درخواست مشارکت مردم در عرصه فعالیت‌های فرهنگی سازمان باید از آن‌ها حمایت کرده و زمینه‌های لازم را جهت انجام و فعالیت مردم را فراهم آورد.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین هم در ادامه گفت: این مراسم به منظور تقدیر و تشکر از پیمانکاران فرهنگی مراکز آموزشی این سازمان، مراکز مشارکتی و فروش کتاب برگزار شده است.

ابوالفضل اکبری افزود: در کنار این مراسم ارزیابی از فعالیت این مراکز در یک سال گذشته بر اساس آیتم‌های مختلف صورت گرفته است تا بتوانیم بهره‌برداری از ظرفیت این مراکز در طول سال داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار